Bolečine v hrbtenici – 8 zlatih nasvetov

Hrbtenica je opora vašemu fizičnemu telesu in je povezana z živčnimi končiči z vsemi vašimi organi, zato se vsaka sprememba v njenem delovanju odraža tudi na notranjih organih in obratno, vsaka poškodba ali oslabljeno delovanje organa se pozna v obliki bolečine v hrbtenici (1). Zato je pomembno, da je hrbtenica močna in zdrava.

Ob hrbtenici poteka tudi vaš osrednji energijski kanal, zato je dobro, da je vaša hrbtenica čim bolj sproščena, poravnana. Na ta način lahko sprejmete vso podporo energije vaše Duše in vse podporne energije Svetlobe.

bolečine v hrbtenici

Bolečine v hrbtenici – 8 načinov, kako si pomagati

1. Pomiritev s seboj

Bolečine v hrbtenici, če nimate fizičnih poškodb, izražajo vaša neizražena čustva. Zgornji del, vrat in ramena nosijo težo in bremena, ki si jih naložite od drugih kot pomanjkanje ljubezni do samega sebe ali potreba, želja po ljubezni, razumevanju, da se nečesa močno oklepate, pa vam le to več ne služi.

Srednji del so bremena okolice, lahko je tudi jeza, razočaranje, nemoč, ujetost, napetost, krivda.

Spodnji ledveni del so skrbi, dvomi, strah, stres, nezaupanje, umik od sebe. Zato je dobro, da pogledate vsa ta čustva, zakaj jih nosite v sebi, kje je njihov izvor in jih odpravite. Kako, si lahko preberete tukaj.

Sama sem specializirana prav za energijske terapije za fizično telo. Če imate težave s hrbtenico me pokličite, da vam sprostim energijske blokade

2. Pravilna telesna drža

Poravnajte držo na način, da so vaša ramena rahlo nazaj in navzdol, prav tako je v isti liniji vrat in glava ter poravnan celoten predel hrbta navzdol do križa.

Pri tem ne pozabite, da se na pravilno držo spomnite tudi pri vsakodnevnih opravilih kjerkoli ste, tako pri delu za računalnikom kot pri kuhanju, če pa delo opravljate stoje ali ste fizično aktivni, pa si vsake toliko vzemite čas, da se poravnate. Tako boste spustili vso težo in bremena, ki ste jih deležni od drugih ali si jih tekom dneva nalagate sami z nezavednimi vzorci obnašanja, čustvovanja in razmišljanja.

3. Gibanje in telovadba

Sprehod v naravo, lahka hoja je pravzaprav tista, ki sprosti in okrepi celotno fizično telo, umiri vaš um in čustva. Telovadba (2), vaje za krepitev mišic hrbta in trebuha, vratnega in ramenskega obroča prav tako blagodejno vplivajo na hrbtenico in poživijo krvni in limfni obtok. Zjutraj, da zbudite telo in po spanju sprostite hrbtenico, naredite nekaj raztezovalnih vaj. Najprej se nagnite v levo, tako da leva roka polzi ob telesu, desno roko pa daste čez glavo in se počasi nagibate, da začutite, kako se raztegne celoten desni bočni del telesa, nato zadržite 12 sekund, nato vajo ponovite še na desno stran. Naj to postane del vašega vsakdana. V videu si lahko pogledate odlično vajo za hrbtenico, ki jo je pripravila Nataša ⬇️

4. Dokončajte stvari, s katerimi odlašate in začnite z novimi

Z odlašanjem nečesa, pa naj si bodo to opravila, popravila v domu, do projektov in nalog v službi ali obveznosti, obljube, ki ste jih dali drugim, si nalagate težo na hrbet. Lahko da se vam ne da, ste utrujeni, leni, lahko vas je strah neuspeha, mogoče imate že tako preveč nalog, iščete izgovore in argumente. V tem primeru naredite spisek vsega, kar morate narediti ali dokončati, določite si prioritete in cilje. Lahko ločite tudi na naloge, za katere potrebujete čas za pripravo, ustvarjalnost in tiste, ki jih lahko opravite takoj, brez odlašanja.

Pri tem boste mogoče tudi ugotovili, da lahko s tem ko se lotite ene obveznosti, hkrati pripravite vse potrebno za drugo delo, nalogo. Hitreje ko se boste lotili dela, projektov ali domačih obveznosti, prej se boste odmaknili od teže tako starih čustev kot tudi miselnih vzorcev.

5. Ležanje in sproščanje

Če začutite napetost kjerkoli v telesu ali bolečine v hrbtenici, si vzemite čas za sprostitev. Eden izmed načinov je, da se vležete, najboljše na tla, noge pokrčite, da so stopala trdno na tleh in si levo roko položite na predel prsnega koša, desno pa na predel popka. Globoko vdihnete in pri tem čutite, kako se izboči trebuh, vdih gre do prsnega kosa in nato počasi izdihujete na način, da zaključite izdih tako, da popek čim bolj potisnete proti hrbtenici. Ponovite 21x. To vas bo napolnilo s svežo energijo in izdihnili boste vso staro energijo, pri tem pa se bo razbremenila tudi vaša hrbtenica, bolečine v hrbtenici bodo popustile.

Kot pomoč pri sprostitvi negativnih energij in boljšo prekrvavljenost kože priporočam Naravni piling za telo Eros, ki vas bo hkrati tudi poživil in vam aktiviral strast do življenja.

V naši trgovini Angelca pa si lahko pogledate še ostale izdelke iz linije Zeleno zlato, ki so namenjeni razvajanju in sproščanju vašega telesa.

6. Kakovostno spanje

Predno greste spat, poskrbite, da bodo vaše misli umirjene, vse probleme, težave ali naloge, ki jih morate rešiti, urediti, naj počakajo do jutra. Če imate pri tem težave, pred spanjem vse zapišite v zvezek in pustite v delovnem prostoru, da vas tam tudi počakata do jutrišnjega dne. Med spanjem se vaše telo regenerira, obnavlja, vaš mental se spočije, umiri, kar je pomembno za normalno delovanje imunskega in hormonskega sistema in nasploh celotnega organizma. Zjutraj se tako zbudite spočiti, dobre volje, brez bolečin v telesu in vaša hrbtenica vam bo hvaležna.

7. Zdrava prehrana in dovolj tekočine

Za zdrav organizem je pomembna tudi prehrana, zato poskrbite, da je na vašem jedilniku hrana s protivnetnim, razkuževalnim učinkom in takšna, ki pospešujejo presnovo:

  • omega-3 maščobne kisline (ribe – skuše, sardine)
  • minerale kalcij, magnezij, selen, silicij (oreščki, stročnice, listnata zelenjava, jajca)
  • vitamin C (črni ribez, kivi, pomaranče, limone, brokoli, koleraba, zelje), vitamin D (sonce, losos), vitamin K (korenje, kopriva, krompir,kostanj, paradižnik, rdeča pesa, špinača)
  • zelišča in začimbe (cimet, česen, čili, kakav, koriander, kurkuma, ingver)

8. Kopel, nega

Vsake toliko si vzemite čas samo zase, naredite si zeliščno kopel, ki sprosti, zmehča mišice, umiri napetosti in odstrani toksine iz vašega telesa. V vodo dodajte eterično olje, ki vam v tistem trenutku zadiši, za sprostitev čustvenih blokad in podporo živčnemu sistemu pomaga eterično olje bor, bergamotka, ylang ylang, sandalovina, sivka, smreka, pelargonija, rožmarin. Privoščite si masažo, ki izboljša prekrvavitev, sprosti mišice in poveča njihovo prožnost, kar pozitivno vpliva tudi na držo vašega telesa, na vaše notranje organe in bolečine v hrbtenici.

Če potrebujete pomoč, me lahko pokličete na številko 090 77 85 ali 090 54 64 (dosegljivost lahko preverite tukaj). Naredim vam pregled vašega energijskega stanja in s terapijo pomagam opustiti bolečine v hrbtenici.

Pri terapiji energijsko pogledam celotno hrbtenico in na ta način ugotovim, v katerem predelu imate največ bremen ali so to čustva ali misli, ki jih ne morete opustiti in česa se oklepate. To vam prečistim, vaše energije se sprostijo, prav tako hrbtenica, ki se razbremeni vseh bremen in posledično tudi bolečin.

Opazujte svoje telo, bodite do njega pozorni, a nežni, ne pozabite na tekočino, da bo telo pretočno, misli jasne in čustva neobremenjena, večkrat čez dan poravnajte držo, naredite to z nasmehom na obrazu in začnite nov dan pozitivno.

Vse dobro, Bernarda

Shopping Cart

V petek bo Sonce prešlo v čutno znamenje Bika. Odkrijte, kako vas bo njegov vpliv podprl v življenju. 

Izkoristite prednosti cenovno ugodnega svetovanja prek maila - uporabite E-SVETOVANJE

This will close in 0 seconds