Zakup minut

Zakup minutIzkoristite cenejše svetovanje in zakupite želeno število minut za klic na stacionarno številko  (brez klica na 090).

.

Pri zakupu minut plačate samo čas pogovora s svetovalko (brez prevezav) in klic na stacionarno številko 059 693 954 (nekateri operaterji omogočajo brezplačne  klice v stacionarna omrežja in v tem primeru vsi dodatni stroški odpadejo).

.

Za zakup minut lahko izbirate med naslednjimi paketi:
Paketi zakup minut

.

.

.

.

.

 

.

.

Kako do cenejših minut?

.

Za klic na stacionarno številko je potrebno znesek za izbrani paket vnaprej plačati preko položnice:

  • Izberite paket, ki vam najbolj ustreza.
  • Izpolnite položnico z naslednjimi podatki:

Namen/rok plačila: Plačilo za tel. št. (obvezno vpišite vašo telefonsko številko)
Koda namena: COST
IBAN prejemnika: SI56 2900 0005 1132631
BIC banke prejemnika: BACXSI22
Referenca prejemnika: SI12 120110000101
Ime prejemnika: Sekortel vas d.o.o., Ribnik 8b, 1420 Trbovlje

.

zakup minut

 

  • Po opravljenem plačilu nam pošljite obvestilo na e-mail info@merkaba.si.
  • V roku enega delovnega dne boste imeli za telefonsko številko, ki ste jo navedli na položnici, aktivirane zakupljene minute.
  • Minute izkoristite s klicem na tel. št. 059 693 954 in prevezani boste k izbrani svetovalki (dosegljivost svetovalk preverite na URNIKU).

.

Ali je potrebno izkoristiti vse minute naenkrat?

.

Ne, kličete lahko večkrat, vse dokler imate na razpolago zakupljene minute. Ob vsakem klicu se zakupljene minute zmanjšajo v skladu z dolžino pogovora s svetovalko. Preostale minute lahko izkoristite ob naslednjih klicih.

.

Ali lahko zakupljene minute porabim samo za eno svetovalko?

.

Ne, zakupljenje minute lahko porabite za različne svetovalke.

.

Kako vem, da je svetovalka, s katerim želim govoriti prosta?

.

Dosegljivost svetovalk preverite na URNIKU, vedno pa so vam na razpolago vse svetovalke, pri katerih sveti zelena lučka. Dosegljive svetovalke preverite TUKAJ.

.

Ali imam pri zakupu minut še kakšne dodatne stroške?

.

Da, poleg izbranega paketa imate še strošek, ki ga vaš operater zaračunava za klic na navadni stacionarni priključek AMIS-a. Nekateri operaterji omogočajo brezplačne  klice v stacionarna omrežja in v tem primeru vsi dodatni stroški odpadejo.

.

Ali lahko koristim zakupljene minute v primeru, da plačilo izvedem v petek popoldne?

.

Ne, v tem primeru vam bomo minute aktivirali v ponedeljek. Priporočamo vam, da nakazilo izvedete v četrtek, da vam bomo lahko pravočasno aktivirali zakupljene minute.

.

Ali lahko pri zakupu minut pokličem svetovalko iz stacionarne številke?

.

Seveda. Pri zakupu minut lahko pokličete svetovalko na številko 059 693 954 iz stacionarnega ali mobilnega telefona.

.

Ali lahko pri zakupu minut opravim klic tudi iz tujine?

.

Klic lahko opravite tudi iz tujine. V tem primeru morate upoštevati še strošek klica iz tujine na stacionarno številko v Sloveniji. Ker so pri klicih iz tujine omejitve klicev iz strani drugih operaterjev vam priporočamo, da pred zakupom minut opravite testni klic na številko +38659693954. Ob klicu (tudi iz tujine) se mora slišati odzivnik “Na vašem računu nimate sredstev….” ali “Stanje na vašem računu je….” odvisno od vplačanih in že porabljenih sredstev. V tem primeru boste klic iz tujine lahko izvedli. Ob plačilu zakupa minut samo navedete številko, iz katere boste opravili klic v polje “Namen/Rok plačila”.

.

Podarite zakup minut v obliki darilnega bona

.

Pogovor z našimi svetovalkami je čudovito darilo za vaše najdražje.

V primeru nakupa darilnega bona pod “Namen/rok plačila” navedete telefonsko številko osebe, kateri boste podarili darilo. V mailu pa nam napišite vaš naslov in ime obdarjenca, da vam pošljemo darilni bon za zakup minut.

Darilni bon za zakup minut