Imejte stroške pod svojih nadzorom. Izkoristite cenejše svetovanje in zakupite želeno število minut za klic na stacionarno številko (brez klica na 090).
Pri zakupu minut plačate samo čas pogovora s svetovalcem (brez prevezav) in klic na stacionarno številko 059 693 954 (nekateri operaterji omogočajo brezplačne klice v stacionarna omrežja in v tem primeru vsi dodatni stroški odpadejo).
Za zakup minut lahko izbirate med naslednjimi paketi:
Paket 15
Ob manjših težavah, za kratek uvid/terapijo/pogovor
15 minut pogovora
Klic na stacionarno številko
Brez stroškov prevezav
Paket 30
Ob srednjih težavah – za globlji uvid/terapijo/pogovor
30 minut pogovora
Klic na stacionarno številko
Brez stroškov prevezav
Kličete lahko večkrat, dokler imate zakupljene minute
Paket 60
Ob zahtevnejših težavah ali za večkratne klice
60 minut pogovora
Klic na stacionarno številko
Brez stroškov prevezav
Kadar potrebujete pogovor in daljšo terapijo
Odlično za branje astrološke karte
Paket 120
Ob zahtevnejših težavah ali za večkratne klice
120 minut pogovora
Najnižja cena
Klic na stacionarno številko
Brez stroškov prevezav
Kadar potrebujete pogovor in daljšo terapijo
Odlično za branje astrološke karte
Kako do cenejših minut?
Za klic na stacionarno številko je potrebno znesek za izbrani paket vnaprej plačati preko položnice:
- Izberite paket, ki vam najbolj ustreza.
- Če imate mobilno banko, samo slikajte QR kodo in plačajte izbrani paket. Na e-mail info@merkaba.si nam pošljite obvestilo o plačilu izbranega paketa in telefonsko številko, na katero vam aktiviramo minute.
- Če plačujete preko e-banke ali osebno na banki ali pošti, pa izpolnite položnico z naslednjimi podatki:
Namen/rok plačila: Plačilo za tel. št. (obvezno vpišite vašo telefonsko številko)
Koda namena: COST
IBAN prejemnika: SI56 2900 0005 1132631
BIC banke prejemnika: BACXSI22
Referenca prejemnika: SI12 120110000101
Ime prejemnika: Sekortel vas d.o.o., Podvine 36, 1410 Zagorje ob Savi
Po opravljenem plačilu nam pošljite obvestilo o plačilu izbranega paketa in telefonsko številko, na katero vam aktiviramo minute na e-mail info@merkaba.si.
V roku enega delovnega dne boste imeli za telefonsko številko, ki ste jo navedli na položnici in v e-mailu, aktivirane zakupljene minute.
Minute izkoristite s klicem na tel. št. 059 693 954 in prevezani boste k izbrani svetovalki (dosegljivost svetovalcev preverite na URNIKU).
ŽELITE GOVORITI Z VAŠIM NAJLJUBŠIM SVETOVALCEM BREZ STROŠKOV PREVEZAV?
ZAKUPITE MINUTE IN PREVERITE DOSEGLJIVOST NA URNIKU.
Ali je potrebno izkoristiti vse minute naenkrat?
Ne, kličete lahko večkrat, vse dokler imate na razpolago zakupljene minute. Ob vsakem klicu se zakupljene minute zmanjšajo v skladu z dolžino pogovora s svetovalcem. Preostale minute lahko izkoristite ob naslednjih klicih.
Ali lahko zakupljene minute porabim samo za enega svetovalca?
Ne, zakupljenje minute lahko porabite za različne svetovalce.
Kako vem, da je svetovalec, s katerim želim govoriti prost?
Dosegljivost svetovalcev preverite na URNIKU, vedno pa so vam na razpolago vsi svetovalci, pri katerih sveti zelena lučka. Dosegljivost svetovalcev preverite TUKAJ.
Ali imam pri zakupu minut še kakšne dodatne stroške?
Da, poleg izbranega paketa imate še strošek, ki ga vaš operater zaračunava za klic na navadni stacionarni priključek AMIS-a. Nekateri operaterji omogočajo brezplačne klice v stacionarna omrežja in v tem primeru vsi dodatni stroški odpadejo.
Ali lahko koristim zakupljene minute v primeru, da plačilo izvedem v petek popoldne?
Ne, v tem primeru vam bomo minute aktivirali v ponedeljek. Priporočamo vam, da nakazilo izvedete v četrtek, da vam bomo lahko pravočasno aktivirali zakupljene minute.
Ali lahko pri zakupu minut pokličem svetovalca iz stacionarne številke?
Seveda. Pri zakupu minut lahko pokličete svetovalca na številko 059 693 954 iz stacionarnega ali mobilnega telefona.
Ali lahko pri zakupu minut opravim klic tudi iz tujine?
Klic lahko opravite tudi iz tujine. V tem primeru morate upoštevati še strošek klica iz tujine na stacionarno številko v Sloveniji. Ker so pri klicih iz tujine omejitve klicev iz strani drugih operaterjev vam priporočamo, da pred zakupom minut opravite testni klic na številko +38659693954. Ob klicu (tudi iz tujine) se mora slišati odzivnik “Na vašem računu nimate sredstev….” ali “Stanje na vašem računu je….” odvisno od vplačanih in že porabljenih sredstev. V tem primeru boste klic iz tujine lahko izvedli. Ob plačilu zakupa minut samo navedete številko, iz katere boste opravili klic v polje “Namen/Rok plačila”.