Splošni pogoji poslovanja za www.merkaba.si (spletno stran, spletno trgovino in www.tecaji.merkaba.si)
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
1. Splošni pogoji in definicije
Spletni strani www.merkaba.si (v nadaljevanju tudi: platforma ali Merkaba) oziroma podstran https://tecaji.merkaba.si/ (v nadaljevanju tudi: Spletno mesto tečajev) je spletna platforma družbe MERKABA d.o.o., Šlandrov trg 21, 3310 Žalec (v nadaljevanju tudi: Družba ali Ponudnik storitev). Platforma oziroma njena podstran – Spletno mesto tečajev, delujeta izključno v skladu s temi splošnimi pogoji poslovanja.
Namen teh splošnih pogojev poslovanja spletne platforme Merkaba je urediti in definirati pravice in obveznosti ponudnika in uporabnikov, pri uporabi spletne trgovine oziroma platforme Merkaba ter povezanega spletišča na spletnem mestu: https://tecaji.merkaba.si/ o postopku nakupa ter naročanjem blaga ali storitev, ki so na voljo uporabnikom na spletni strani Merkabe ter odnos med uporabnikom in ponudnikom spletne strani oziroma kupcem. Splošni pogoji poslovanja so sestavni del pogodbe s potrošnikom, ki se odloči za nakup prek platforme Merkaba. Uporabnika oz. kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Namen splošnih pogojev je tudi ureditev poslovnega sodelovanja uporabnikov in svetovalcev ter njihovo razmerje, pravice in obveznosti do podjetja MERKABA d.o.o.
Kot kupec oziroma uporabnik (v nadaljnjem besedilu tudi: kupec, uporabnik, potrošnik ali stranka) se po teh splošnih pogojih poslovanja razume vsaka fizična oseba, ki predstavlja potrošnika ter vsaka fizična ali pravna oseba, ki ni potrošnik, ampak je opravila nakup na spletni strani www.merkaba.si oziroma podstrani https://tecaji.merkaba.si/, pri čemer določene pravice v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikom pripadajo zgolj slednjim, kar je izpostavljeno oziroma opredeljeno tudi v nadaljevanju.
Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo, kar vključuje Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) ter drugo splošno veljavno zakonodajo na tem področju.
Podjetje MERKABA d.o.o., si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev na spletnih strani www.merkaba.si in z njo povezani podstrani https://tecaji.merkaba.si/ kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Uporabnik oz. kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi, da se je z njimi v celoti seznanil. Z oddajo naročila je vedno povezana obveznost plačila podjetju.
Nakup, opravljen prek spletne strani, se šteje za nakup, ki je opravljen skladno z zakonskimi predpisi, ki veljajo v Republiki Sloveniji.
Posamezni izrazi, ki so uporabljeni v teh splošnih pogojih, imajo sledeč pomen:
- Uporabnik je v skladu s temi pogoji vsak, ki se pri Merkabi ali na Spletnem mestu tečajev prijavi in registrira z namenom uporabe ponujenih storitev oz. pokliče (kontaktira) na objavljeno telefonsko številko.
- Svetovalec je v skladu s temi pogoji vsak, ki se pri Merkabi prijavi kot samostojni strokovnjak ter preko Merkabe uporabnikom za plačilo ponuja lastne vsebine in informacije.
- Sporazum je v skladu s temi pogoji določen kot sporazum, sklenjen neposredno med uporabnikom in svetovalcem ob prvem klicu (stiku) uporabnika, skladno z določili teh splošnih pogojev. Izrecno izpostavljamo, da Merkaba ni pogodbena stranka tega sporazuma, razen v delu, ki se nanaša na omogočanje spletne platforme ter obračunavanje opravljenih storitev.
Svetovalci, ki delujejo prek platforme Merkaba niso dosegljivi ves čas, njihovo prisotnost in dosegljivost mora uporabnik obvezno predhodno preveriti na urniku, ki je dostopen na spletni strani www.merkaba.si. Za morebitne spremembe urnika ne odgovarjamo.
2. Informacije o ponudniku in komunikacija z njim ter namen splošnih pogojev
Družba MERKABA d.o.o., davčna številka: SI19136234, matična številka: 6940170000 s poslovnim naslovom: Šlandrov trg 21, 3310 Žalec, Slovenija je lastnik in upravljalec spletne strani in spletne platforme Merkaba in njene podstrani Spletno mesto tečajev. Vsebina spletne strani www.merkaba.si in Spletnega mesta tečajev je last družbe MERKABA d.o.o., Šlandrov trg 21, 3310 Žalec.
Podatki o bančnem računu družbe MERKABA d.o.o.: IBAN SI56 6100 0001 1767 611 (DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA); SWIFT KODA: HDELSI22
Elektronski naslov za komunikacijo z družbo MERKABA d.o.o.: info@merkaba.si
Telefonska številka družbe MERKABA d.o.o.: 051-326-226 (uporabniki naj pošljejo sporočilo ali pokličejo za kakršnakoli vprašanja, pripombe, ugovore).
S tem, ko uporabljate spletni strani www.merkaba.si oziroma podstran https://tecaji.merkaba.si/ prav tako pa tudi s prijavo in registracijo na navedenih spletnih straneh, se šteje, da ste vi kot uporabnik seznanjeni s temi splošnimi pogoji poslovanja in da jih v celoti sprejemate. Splošni pogoji poslovanja se nanašajo na vse oblike uporabe navedenih spletnih strani in na vse oblike interaktivne komunikacije, ki jo omogočena na navedenih spletnih straneh. Za uporabo navedenih spletnih strani se šteje tudi dostop do spletnih strani in drugih vsebin, uporaba funkcij in storitev, prav tako pa tudi prenos datotek in drugih vsebin.
Vsebina splošnih pogojev poslovanja tako predstavlja veljaven in zavezujoč sporazum med uporabnikom in družbo MERKABA d.o.o.
Vsak uporabnik se tako zavezuje, da bo v celoti spoštoval te splošne pogoje uporabe. Če se uporabnik s temi splošnimi pogoji uporabe ne strinja, pa mora takoj prenehati z uporabo Portala.
Nekatere objavljene vsebine na spletnih straneh www.merkaba.si oziroma https://tecaji.merkaba.si/, lahko da niso primerne za mladoletnike. Uporabnik se zavezuje, da do teh vsebin ne bo dostopal, če še ni dopolnil 18 let starosti.
3. Delovanje Merkabe in Spletnega mesta tečajev – izključitev odgovornosti za vsebino storitev in omejitev odgovornosti za vsebine
Predmet delovanja Merkabe je vzpostavljanje in vzdrževanje platforme, ki služi izmenjavi informacij med svetovalci (predstavljenimi na Merkabi), ki delujejo v imenu Merkabe ter uporabniki. Izmenjava informacij poteka preko telekomunikacijskih sredstev.
Mekraba se trudi in zagotavlja, da so vsi svetovalci, ki so dostopni preko platforme Merkaba, strokovno in osebnostno izpopolnjene osebe, ki lahko po svoji najboljši moči svetujejo uporabnikom. Zagotavljanje storitev uporabnikom poteka s strokovnim delom svetovalcev, ki pa so pri izvajanju svojih storitev samostojni, zato Merkaba ne prevzema odgovornosti za vsebine posredovanih informacij svetovalcev.
Uporabniki se svobodno in na lastno odgovornost odločajo, ali oz. v kolikšni meri bodo upoštevali prejete nasvete. Posredovane informacije in nasveti izražajo zgolj osebno mnenje svetovalcev in ne morejo nadomestiti nasveta strokovnih oseb. Merkaba in svetovalci nimajo vpliva na odločitve uporabnikov in zanje v skladu s tem ne prevzemajo odgovornosti.
Merkaba ne preverja identitete in poslovne sposobnosti Svetovalcev in ali uporabnikov, saj za navedeno nima tehničnih in zakonskih sposobnosti.
Merkaba lahko ponudbo tematskih sklopov, za katere posreduje informacije, storitve in svetovalce, dopolni, spremeni ali omeji.
Uporabniki spletno platformo Merkaba in Spletno mesto tečajev uporabljajo izključno na lastno odgovornost. Merkaba ne prevzema odgovornosti za morebitno izgubo podatkov ali škodo na napravi, ki bi nastala z uporabo navedenih spletnih mest.
Uporabnik se mora zavedati da in sprejema naslednje pogoje:
- Uporabniki se svobodno in na lastno odgovornost odločajo, ali oz. v kolikšni meri bodo upoštevali prejete nasvete. Posredovane informacije in nasveti izražajo zgolj osebno mnenje svetovalcev in ne morejo nadomestiti nasveta strokovnih oseb, svetovalci nimajo vpliva na odločitve uporabnikov in zanje v skladu s tem ne prevzemajo nikakršne oblike odgovornosti. Prav tako za morebitna ravnanja uporabnikov na podlagi nasvetov ne morejo biti kazensko, odškodninsko (pogodbeno in nepogodbeno) ali kakorkoli drugače odgovorni.
- Zagotavljanje storitev uporabnikom poteka z delom svetovalcev, ki so pri izvajanju svojih storitev samostojni, zato Družba ne prevzema odgovornosti za vsebine posredovanih informacij.
- Sistem pošiljanja e-sporočil (kot je opisan v nadaljevanju) in prenos drugih vsebin ni popolnoma in absolutno zanesljiv in varen način prenašanja sporočil.
- Ponudnik storitev ne more zagotavljati popolnega zadovoljstva uporabnika s storitvami.
- Ponudnik storitev ne more zagotavljati enakovrednih pogojev pri dejavnikih, ki niso pod njegovim nadzorom.
- Ponudnik storitve ne jamči za izgubo informacij ali nepravilno delovanje storitev, ki je posledica napačne uporabe, tehnično neustreznih telefonov, neznanja ali nespretnosti uporabnika.
- Ponudnik storitve ne more zagotavljati delovanja storitve v primeru izpada omrežja pogodbenih partnerjev, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno motile delovanje storitve.
- Ponudnik storitev ne odgovarja za nepravilno uporabo storitve s strani uporabnika.
Družba si prizadeva za neprekinjeno, tehnično dovršeno možnost uporabe, vendar ne prevzema odgovornosti za morebitne prekinitve v delovanju storitev na platformi Merkaba ali Spletnem mestu tečajev. Družba ne prevzema odgovornosti za motnje, napake, zamude in druge ovire pri delovanju, ki nastanejo pri prenosu vsebin preko interneta. Družba nima vpliva na prenos podatkov preko interneta kot komunikacijskega kanala in zato ne prevzema odgovornosti za dostop do njene spletne platforme.
Družba ne jamči za osebno identiteto in zanesljivost uporabnikov in svetovalcev.
Družba ne odgovarja za škodo, ki bi izhajala iz možnosti ali dostopa uporabe ali nezmožnosti uporabe informacij in gradiv na spletni strani ali za kakršnekoli druge napake, ki bi nastale v zvezi s tem. Družba prav tako ni odgovorna za kakršnekoli poškodbe ali škodo opreme ali škodo na posamezniku, ki bi lahko nastala kot posledica uporabe produktov, vsebin ali storitev, ki jih nudi Družba prek svojih spletnih kanalov.
Izdelki in storitve predstavljene na spletni strani: www.merkaba.si in na spletni strani: https://tecaji.merkaba.si/ ne spadajo pod uradno priznane oblike terapevtske pomoči in ne smejo nadomestiti zdravljenja usposobljenega zdravstvenega strokovnjaka. Gre za alternativne oblike storitev, ki ne nadomeščajo tradicionalnega terapevtskega zdravljenja ali uveljavljenih medicinskih pristopov. Če imate kakršnokoli zdravstveno težavo ali jemljete kakšna zdravila, se posvetujte s svojim zdravnikom ali farmacevtom!
Vso odgovornost za ravnanja, ki so posledica nasvetov ali udeležb aktivnosti, ki so organizirane v okviru Družbe, nosijo uporabniki izključno sami.
Družba izrecno poudarja, da vsebina storitev ali izdelkov, ki so dostopni in posredovani preko delovanja spletne platforme www.merkaba.si oziroma pred podstrani https://tecaji.merkaba.si/ ne spadajo pod uradno priznane oblike terapevtske pomoči in ne smejo ter ne morejo nadomestiti tradicionalnega medicinskega zdravljenja s strani usposobljenega zdravstvenega strokovnjaka. Gre za alternativne oblike pomoči in odkrivanja lastnih energij, ki ne nadomeščajo tradicionalnega terapevtskega oziroma medicinskega zdravljenja.
Če imate kakršnokoli zdravstveno težavo ali jemljete kakšna zdravila, se prej posvetujte s svojim zdravnikom ali farmacevtom. Vsa vsebina na platformi ali Spletnem mestu tečajev in podatki o različnih aktivnostih so namenjene izključno uporabnikom omenjenih strani, da se seznanijo s pogoji in delovanjem omenjenih spletnih mest.
Upravljavec spletne strani, podjetje MERKABA d.o.o., se trudi za takojšno in popolnoma pravilno objavo vseh objavljenih podatkov na spletni strani www.merkaba.si. S konstantnim spremljanjem pravilnosti delovanja spletne strani, pa lahko kakršna koli tehnična napaka ali tehnični izpad na tehnološki opremi, povzroči napako, ki je prikazana na spletni strani. V primeru, da uporabnik spletne strani meni, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov info@merkaba.si.
Podjetje MERKABA d.o.o. ni odgovorno za občasno nedelovanje spletne strani. Podjetje MERKABA d.o.o. prav tako ne odgovarja za vsebino mnenj o blagu, ki jih napišejo obiskovalci spletne strani. Prav tako ne odgovarjamo za manjša odstopanja na priloženih slikah blaga zaradi različnih resolucij zaslona na katerem se posamezen produkt opazuje. Za morebitne napake se vam vnaprej opravičujemo. Podjetje MERKABA d.o.o. si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe v primeru očitnih napak. Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih pravnih pravilih ali trgovinski praksi ali po namenu strank štejejo za bistvene ter jih MERKABA d.o.o. v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe s stranko, vključno z očitnimi napakami v ceni.
3.1. Pravice intelektualne lastnine
Uporabnik ne glede na obseg ali vrsto uporabe spletne strani www.merkaba.si in/ali https://tecaji.merkaba.si/ ne pridobi nobene pravice intelektualne lastnine v zvezi z vsebinami, arhitekturo, obliko ali drugimi elementi na navedenih spletnih mestih. Vsi in vsakršni elementi navedenih strani so zavarovani z avtorskimi in/ali drugimi pravicami intelektualne lastnine, ne glede na dejstvo ali so take pravice posebej razvidne iz ustreznih javnih registrov (npr. patent, model, znamka) ali ne.
Uporaba elementov uporabe spletne strani www.merkaba.si in/ali https://tecaji.merkaba.si/ za katerikoli drug namen kot je seznanitev z njihovo vsebino, zlasti s ponudbo in uporabo storitev, ki jih nudi družba MERKABA d.o.o., je brez njenega vnaprejšnjega pisnega soglasja prepovedana.
V primeru, da se na www.merkaba.si in/ali https://tecaji.merkaba.si/ nahaja zaščitena blagovna ali storitvena znamka, ki ni v lasti Ponudnika, je taka registrirana znamka last njenega lastnika in se šteje, da je objavljena s soglasjem takega lastnika oz. je objavljena v skladu s pravili za uporabo blagovnih znamk, ki veljajo za tako znamko ali drugo pravico intelektualne lastnine. Vsako drugo reproduciranje ali druga uporaba kateregakoli elementa na www.merkaba.si in/ali https://tecaji.merkaba.si/ ali za katerikoli drug namen, vključno z komercialno uporabo, ali za tretje osebe je prepovedano brez vnaprejšnjega pisnega soglasja družbe MERKABA d.o.o.
4. Pogoji uporabe
Uporabnik se zavezuje, da bo storitve, ki so ponujene na spletni platformi Merkaba ali Spletnemu mestu tečajev, uporabljal samo v skladu z veljavnimi splošnimi pogoji ter z veljavno zakonodajo.
Uporabniki v okviru spletne platforme Merkaba in Spletnega mesta tečajev ne smejo ponujati različnih vsebin, jih dajati na razpolago, pozivati k ponujanju vsebin, izvajati ali dopuščati ponujanje vsebin, o njih povpraševati, jih iskati ali zahtevati.
Uporabniki se zavezujejo, da ne bodo objavljali ali pospeševali distribucije sporočil ali drugih informacij, ki:
- so nezakonite, ogrožajoče, žaljive, nadležne, opravljive, vsebujejo kletvice, so varljive, goljufive, do drugih nasilne, kaznive, ki vsebujejo eksplicitne ali grafične opise nasilja;
- se nanašajo na nasilje nad otroki in otroško pornografijo, odraslo gradivo, ki presega meje zakona ali vsebuje kriminalna rasistična gradiva oz. se nanašajo na posilstvo, surovost ali nekrofilijo;
- se nanašajo na teroristične ali druge ekstremistične organizacije;
- lahko ogrožajo državno varnost;
- se nanašajo na uporabo, distribucijo ali zlorabo drog;
- se nanašajo na samopoškodovanje ali samomor;
- kaznujejo, nadlegujejo, ponižujejo ali zastrašujejo posameznika ali skupino posameznikov na podlagi vere, spola, spolne usmerjenosti, rase, etničnosti, starosti ali nezmožnosti;
- kršijo kakršenkoli patent, blagovno znamko, gospodarsko ali poslovno skrivnost, avtorske pravice, pravico do objavljanja ali druge zakonsko zaščitene pravice posameznikov;
- določajo nepooblaščeno oglaševanje ali oglaševanje brez predhodnega strinjanja, junk (smeti) ali sporočila v velikih količinah (spamming) ali druge oblike nepooblaščenih spodbud ali oblik loterij in hazardnih iger;
- skušajo obdržati nepooblaščen dostop do kakršnihkoli podatkov ali drugih informacij o drugih osebah.
Posebna uporabnikova dolžnost je tudi, da skrbno varuje svoj telefon in/ali druge komunikacijske naprave, s katerimi dostopa do vsebin na platformi. V primeru zlorabe telefona in/ali drugih komunikacijskih naprav Ponudnik storitev ne odgovarja za posledice. V kolikor želi uporabnik sodelovati prek telefonske številke, ki ni v njegovi lasti, mora pred uporabo dobiti dovoljenje lastnika telefonske številke. Uporabnik se tudi zavezuje, da ne bo v nobenem primeru zlorabljal telefonskih številk drugih oseb.
Družba si pridržuje pravico objave ali krajšanja prispevkov svetovalcev in/ali uporabnikov na njenih spletnih straneh. Prepovedano je:
- s pomočjo pisnega klepeta v živo in preko elektronske pošte opozarjati na lastne ali hiperpovezave tretjih oseb ali si slednje prilastiti, če vodijo do spletnih strani z zgoraj omenjenimi prepovedanimi vsebinami,
- shranjevati ali ponujati vsebine, ki kršijo avtorske pravice ali druge pravice tretjih oseb (blagovnih znamk, modelov, patentov itd.),
- poskušati ali izvesti vdor ali napad na spletno platformo ali druge strežnike,
- posredovati računalniške viruse ali podobne programe, ki lahko uničijo, obremenijo, deloma ali v celoti onesposobijo ali spremenijo strojno in programsko opremo, podatke ali datoteke Družbe, uporabnikov ali tretjih oseb,
- zbirati, shranjevati, spreminjati, posredovati ali drugače uporabljati podatke oseb, ki uporabljajo spletno platformo,
- prijaviti se na spletno platformo z napačnimi podatki,
- prevzeti uporabnike ali svetovalce, ki uporabljajo spletno platformo, za lastno izvajanje storitev ali za izvajanje storitev tretjih oseb,
- uporabljati spletno platformo za oglaševanje z namenom plačljive prodaje vsebin, proizvodov ali storitev, ki izvorno niso povezani z Merkabo ali Spletnim mestom tečajev,
- trajno shranjevanje, razmnoževanje, razširjanje in javno posredovanje naloženih digitalnih vsebin ali drugih avtorskih del, objav ali v celoti ali deloma ali njihova uporaba izven dogovorjenega namena v teh splošnih pogojih poslovanja.
V primeru kršitve zgoraj navedenih prepovedi si Družba pridržuje pravico do takojšnje odjave oziroma ukinitve uporabniškega računa uporabnika iz spletne platforme oziroma Spletnega mesta tečajev. Družba ima v takem primeru pravico odpovedati izvajanje storitev uporabniku, ki je kršil zgornja določila. Družba in svetovalci, ki nastopajo na platformi so prosti vseh svojih obveznosti do takšnega uporabnika ali osebe.
Uporabnik platforme Merkaba in Spletnega mesta tečajev je lahko samo polnoletna oseba (tj. oseba, ki je že dopolnila 18 let starosti). Vsak uporabnik se lahko z določenim elektronskim naslovom registrira samo enkrat in je za potrebe Merkabe dolžan podat svoje osebne podatke, ki jih Družba hrani skladno s Politiko zasebnosti. Ob registraciji uporabnika na platformo ali Spletno mesto tečajev je sklenjena uporabniška pogodba, ki vsebuje te splošne pogoje poslovanja. Registracija je za uporabnika brezplačna. Registracija uporabniku omogoča, da dostopa do vsebin na platformi ali Spletnem mestu tečajev.
Z registracijo in označitvijo sprejemanja splošnih pogojev je uporabnik pristal na veljavne splošne pogoje poslovanja.
Splošni pogoji so tako, četudi brez sklicevanja nanje, pred vsakim morebitnim nadaljnjim spletnim opravilom ali kakršnokoli drugo spletno aktivnostjo, osnova poslovanja oz. vseh nadaljnjih opravil oziroma aktivnosti, ki jih uporabnik izvede s svojimi uporabniškimi podatki.
Uporabnik nosi izključno odgovornost za opravila, izvedena z njegovimi uporabniškimi podatki. Nedopustno je posredovanje uporabniških podatkov (uporabniško ime in geslo) tretjim osebam. V primeru kršitve te določbe si Družba pridržuje pravico do ukinitve uporabniškega računa uporabnika.
Uporabnik mora izgubo svojih uporabniških podatkov ali sum zlorabe svojih uporabniških podatkov nemudoma javiti Družbi, ki lahko poskrbi za blokiranje dostopa.
Uporabnik mora upoštevati vse v splošnih pogojih opredeljene prepovedi in pravila uporabe, zlasti kar zadeva razširjanje protipravnih vsebin in digitalnih vsebin in/ali storitev, ki jih zagotavlja Ponudnik storitev. Uporabnik odgovarja za zlorabo storitev in kršitve teh Splošnih pogojev poslovanja ter druge obveznosti, ki so posledica teh kršitev. Družba ne odgovarja za škodo, ki nastane tretjim osebam zaradi kršenja njihovih pravic, ki bi morebiti nastale zaradi uporabnikovega dejanja.
Svetovalci svoje storitve uporabnikom nudijo na podlagi svoje individualne predstavitve lastnih sposobnosti in kompetenc. Svetovalci sami zagotavljajo, da so na dotičnem področju kompetentni, da so njihove informacije in nasveti pošteni ter da so podani v dobri veri.
Družba zavrača in izključuje kakršnekoli zahteve s strani tretjih oseb iz kateregakoli pravnega razloga.
5. Objava vsebin s strani tretjih oseb v Spleto mesto tečajev
Uporabnik, ki družbi MERKABA d.o.o. posreduje avtorska dela (npr. fotografije, slike, besedila, avdio ali video posnetke) ali predmete sorodnih pravic, zagotavlja, da je avtor oziroma imetnik vseh avtorskih in sorodnih pravic na posredovanih delih in da te pravice lahko brez ovir prenese na družbo MERKABA d.o.o. Prav tako potrjuje, da posredovanje teh vsebin ne krši nobene tretje pravice intelektualne lastnine ali drugih veljavnih predpisov.
S posredovanjem vsebin družbi MERKABA d.o.o. uporabnik prenaša vse materialne avtorske in sorodne pravice, kar vključuje pravice reproduciranja, javnega prikazovanja, predelave in distribucije v vseh oblikah ter na vseh medijih, bodisi elektronskih ali tiskanih. Pravice so prenesene geografsko in časovno neomejeno ter izključno za uporabo s strani družbe MERKABA d.o.o. Prenos pravic je neodplačen, pri čemer uporabnik obdrži moralne avtorske pravice. Uporabnik se tudi strinja, da se njegovo ime pri objavi teh del ni dolžno navesti.
Družba MERKABA d.o.o. pridobi tudi pravico, da po lastni presoji prenese materialne avtorske in sorodne pravice na tretje osebe. Uporabnik zagotavlja, da z uporabo in objavo posredovanih del družba MERKABA d.o.o. ne bo kršila pravic tretjih oseb.
S sprejemom teh pogojev uporabnik družbi MERKABA d.o.o. daje pravico javne priobčitve vseh posredovanih vsebin na njenih portalih in drugih medijih, vključno s spletom, mobilnimi aplikacijami, sporočili SMS/MMS in drugimi oblikami digitalnih ali tiskanih nosilcev vsebin. To vključuje tudi pravico do prilagoditve vsebin za tehnične ali estetske potrebe objave, vendar brez škodljivega vpliva na vsebino ali osebe na posnetkih.
Uporabnik zagotavlja, da poslane vsebine niso v nasprotju z zakonodajo, javnim redom ali moralo in da ne predstavljajo groženj ali žaljivega izražanja. Poleg tega uporabnik potrjuje, da posredovane vsebine ne bodo kršile osebnostnih pravic drugih oseb.
V primeru, da uporabnik krši navedena določila, prevzema polno odgovornost za vse morebitne odškodninske zahtevke družbe MERKABA d.o.o., drugih uporabnikov ali tretjih oseb, vključno z odgovornostjo za pravne stroške. V primeru uveljavljanja zahtevkov s strani tretjih oseb ali uporabnikov zoper družbo MERKABA d.o.o. za objave uporabnikov na Spletnem mestu tečajev družba MERKABA d.o.o. ne odgovarja, saj je njena odgovornost v celoti izključena.
Za vsebino objave, resničnost navedb in uporabo avtorskih del je v celoti odgovoren uporabnik, ki posreduje vsebine družbi MERKABA d.o.o.
6. Pravica do ukinitve profila
Če želite kot uporabnik spletne platforme Merkaba ali/in Spletnega mesta tečajev ukiniti vaš uporabniški račun, nam to sporočite na naslov: info@merkaba.si, prav tako pa lahko uporabniški račun na Spletnem mestu tečajev ukinete oziroma izbrišete sami (v rubriki Profil – Nastavitve računa – Brisanje računa). Če želite, da vaš račun ukine Družba je v elektronskem sporočilu na naslov družbe obvezno potrebno navesti naslednje podatke, in sicer da: (i) ukinjate uporabniški račun; (ii) navedite ime in priimek uporabnika; (iii) naslov uporabnika; (iv) elektronsko pošto, ki je povezana z vašim računom. Zahtevek za ukinitev računa lahko pošljete izključno iz elektronskega naslova, ki je povezan z vašim računom in s katerim je bil vaš račun odprt. O ukinitvi vas bomo obvestili preko elektronske pošte.
7. Pravica uporabe
Merkaba ima pravico do neomejenega koriščenja, objave ali kakršnekoli uporabe slikovnega in tekstovnega materiala, ki ga je Merkabi oziroma Spletnemu mestu tečajev s svojo objavo prepustil svetovalec in/ali uporabnik, v skladu s temi splošnimi pogoji poslovanja.
8. Varstvo osebnih podatkov (zbiranje, varovanje in obdelava osebnih podatkov)
Kot uporabnike te spletne strani ali platforme Merkaba ali Spletnega mesta tečajev vas obveščamo, da zbiramo in obdelujemo vaše osebne podatke, ki smo jih pridobili: (i) ob registraciji (pri čimer zbiramo: ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, IP naslov); (ii) ob morebitnem spletnem nakupu oziroma pogodbi, ki je bila sklenjena na daljavo (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, naslov za dostavo, telefonska številka, podatki o času in predmetu nakupa, IP naslov, št. TRR – če pride do vračila izdelka oziroma, če plačilo opravite prek bančnega nakazila); (iii) ob pritožbah, reklamacijah in drugih zahtevkih (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, časovni in vsebinski podatki o načinu reševanja teh zahtevkov, podatki o času in predmetu nakupa); (iv) ob naročilu na e-novice (elektronski naslov) in na podlagi morebitne vaše izrecne privolitve in samo za namene za katere ste podali privolitev; (v) na podlagi druge izrecne privolitve izključno za namene in glede osebnih podatkov za katere se podali vašo privolitev.
Obvezujemo se, da bodo od vas prejeti osebni podatki v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani družbe MERKABA d.o.o. in morebitnimi pogodbenimi obdelovalci osebnih podatkov. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z najvišjimi standardi varnosti in diskretnosti ter vedno v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) in Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR). Vaši osebni podatki so pri nas ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem ali neavtoriziranim dostopom s strani tretjih oseb. Več informacij o varstvu osebnih podatkov v podjetju MERKABA d.o.o. lahko sami pridobite v zavihku »Varovanje zasebnosti« ali pa so dostopni na povezavi: https://merkaba.si/varovanje-zasebnosti/
9. Posebni pogoji za UPORABNIKE STORITEV »TERAPIJE V ŽIVO«
Posebni pogoji za UPORABNIKE STORITEV »TERAPIJE V ŽIVO« zgolj dopolnjujejo predmetne splošne pogoje poslovanja, kar pomeni, da za UPORABNIKE STORITEV »TERAPIJE V ŽIVO« poleg predmetnih splošnih pogojev, veljajo še posebni pogoji, in sicer zaradi nekaterih specifik te storitve.
Terapije v živo izvajajo terapevtke ali terapevti, ki so ki so samostojne svetovalke oziroma svetovalci, pri čemer je Družba zgolj in samo posrednik med terapevtkami oziroma svetovalkami in stranko oziroma uporabnikom. Vsi svetovalci, ki izvajajo »TERAPIJE V ŽIVO« pri tem izvajanju te storitve nastopajo v imenu s.p. ali delujejo preko društva. Merkaba d.o.o. omogoča le, da lahko vstopite v kontakt z njimi, pri čemer pri svojem delu svetovalci delujejo samostojno. Z njihovimi pogoji sodelovanja ste seznanjeni pred izvedbo izvedbo terapije v živo. Po vzpostavitvi kontakta in vašem povpraševanju bo za vas s strani svetovalca pripravljena ponudba z vsemi podrobnostmi, kjer boste dobili vse potrebne informacije.
Družba izrecno opozarja, da ne odgovarja za poslovni odnos med svetovalcem in uporabnikom pri storitvah »TERAPIJE V ŽIVO«, saj deluje izključno kot posrednik oziroma oglaševalno mesto za storitve terapevtov oziroma svetovalcev, ki pa ne delujejo pod okriljem Družbe. Od posameznega svetovalca, ki deluje kot podjetje ali kot fizična oseba, se razlikujejo tudi morebitni njegovi splošni pogoji poslovanja in v okviru tega tudi plačilo storitev, varovanje podatkov, odgovornost, reklamacije in vse kar spada pod pravice potrošnikov in/ali uporabnikov, ter niso na noben način vezani na Družbo, saj slednja takih storitev sama ne ponuja, temveč nudi zgolj prostor za dostop oziroma omogočanje vzpostavitve stika med uporabniki in svetovalci.
9.1. Spletna platforma Merkaba oziroma Spletno mesto tečajev kot spletna tržnica
V skladu z ZVPot-1 se platforma Mekraba oziroma Spletno mesto tečajev v primeru storitev »TERAPIJ V ŽIVO« lahko smatra za spletno tržnico, zato Družba iz previdnosti dodatno omogoča potrošnikom še večje varstvo njihovih koristi. Za »TERAPIJE V ŽIVO« veljajo še posebni pogoji za UPORABNIKE STORITEV »TERAPIJE V ŽIVO« kot so opredeljeni v nadaljevanju teh splošnih pogojev poslovanja. V primeru »TERAPIJ V ŽIVO« se lahko Merkaba smatra za spletna tržnico, ki pomeni storitev z uporabo programske opreme, vključno s spletnim mestom, delom spletnega mesta ali aplikacijo, ki jo upravlja podjetje ali se upravlja v njegovem imenu in ki potrošnikom omogoča sklepanje pogodb na daljavo z drugimi podjetji ali potrošniki.
Platforma daje poseben poudarek na zagotavljanju predhodnih informacij, z namenom da se odpravijo vse morebitne nejasnosti o tem, kdo so pogodbeni partnerji potrošnika, ki nakupuje preko spletne tržnice.
Na Merkabi in Spletnemu mestu tečajev so tako potrošniku na jasen in razumljiv način podane informacije o tem, ali sklepa pogodbo s podjetjem ali drugo osebo (npr. drugim potrošnikom) ter o tem kako to dejstvo vpliva na njegove pravice in obveznosti.
9.2. Vpliv na pravice in obveznosti potrošnika
Če je tudi druga pogodbena stranka poleg uporabnika, prav tako fizična oseba (tj. svetovalec), ki ni zavezana z določbami ZVPot-1, to pomeni, da potrošnik v takem primeru nima pravic, ki izhajajo iz tega zakona in so podrobneje opredeljene v potrošniški zakonodaji (ZVPot-1).
Podjetje je od posameznega svetovalca, ki na spletni tržnici ponuja blago, storitve ali digitalno vsebino, pridobilo izjavo, ali gre za podjetje v smislu ZVPot-1 ali ne. V primeru, da ne gre za podjetje, bo MERKABA d.o.o. je uporabnik pred tem predhodno obveščen na način, da to izhaja iz samega uporabniškega imena svetovalca (pripis na koncu uporabniškega imena: s.p. ali d.o.o.). Če te končnice ni v imenu svetovalca, potem pri pogodbi sklenjeni s takim svetovalcem, pravice potrošnikov, ki izhajajo iz ZVPot-1, ne veljajo, s čimer se bo uporabnik lahko seznanil pred sklenitvijo pogodbenega odnosa z drugo osebo.
V skladu z ZVPot-1 ponudnik (Merkaba) uporabniku, predno se zaveže s kakršnokoli pogodbo na daljavo, zagotavlja naslednje informacije:
- Merkaba ne uporablja posebnih parametrov za razvrstitev svetovalcev, razvrščeni so po prijavnem vrstnem redu na platformo in nihče izmed njih ni pomaknjen na vrh seznama zaradi plačila ali kakršnihkoli drugih lastnosti.
- Vsi svetovalci, ki izvajajo »TERAPIJE V ŽIVO« pri tem izvajanju te storitve nastopajo kot fizične osebe, zato potrošniki nimajo pravic po ZVPot-1, kot to jasno izhaja iz njihovih uporabniških oziroma predstavitvenih imen, ki so brez pripisa – s.p. ali d.o.o.
- Kadar tretja oseba ni podjetje in je uporabnik s tem predhodno seznanjen, uporabnik v zvezi s pogodbo, ki jo sklene s tretjo osebo (svetovalcem) nima pravic, ki izhajajo iz ZVPot-1 za potrošnika.
- Kako so obveznosti, povezane s pogodbo, razdelijo med tretjo osebo, ki ponuja blago, storitve ali digitalno vsebino, in ponudnika spletne tržnice, je predstavljeno v nadaljevanju, če je to v katerem primeru sploh ustrezno in temu primerno tudi izpostavljeno.
10. Posebej glede nadomestil in plačil za klice na linijo 090, ki so dostopni prek platforme
Storitve, ki jih ponuja platforma Merkaba so plačljive. Družba skrbi za obračun storitev. Storitve bodo obračunane v skladu s spodaj navedenim cenikom (ki vsebuje cene, ki so končne in že vključujejo DDV), vendar pa lahko na končno ceno vpliva tudi razmerje, ki ga ima uporabnik s svojim operaterjem in s katerim Družba ni in ne more biti seznanjena, prav tako lahko na ceno vpliva klic iz tujine.
Uporabniku bodo storitve Merkabe zaračunane v okviru telefonskega računa in/ali dobroimetja oziroma stanja na telefonski števili, ki jih bo uporabniku tudi dejansko zaračunal njegov izbrani telekomunikacijski operater.
Posamezen klic uporabnika na direktni (090) liniji je časovno omejen na 30 minut. V kolikor želi uporabnik nadaljevati pogovor s svetovalcem, mora le-tega ponovno poklicati po izteku tega časovnega intervala, ki traja 30 min.
Cenik klicev na direktni 090 liniji: 090 77 85
- iz omrežja družbe Telemach Slovenija d.o.o. – 2,19 EUR z vključenim DDV/minuto
- iz omrežja družbe T – 2 d.o.o. – 2,50 EUR z vključenim DDV/minuto
- iz omrežja družbe TELEKOM SLOVENIJE, d.d. – 2,7121 EUR z vključenim DDV/minuto
- iz omrežja družbe A1 Slovenija, d. d. – 3,33 EUR z vključenim DDV/minuto
- iz omrežja BOB (družbe A1 Slovenija, d. d.) – 3,33 EUR z vključenim DDV/minuto
- pri klicih iz drugih omrežij ceno določa vaš operater.
Cenik klicev na direktni 090 liniji: 090 54 64
- iz omrežja družbe TELEKOM SLOVENIJE, d.d. – 1,99 EUR z vključenim DDV/minuto
- iz omrežja družbe T – 2 d.o.o. – 2,50 EUR z vključenim DDV/minuto
- iz omrežja družbe A1 Slovenija, d. d. – 2,99 EUR z vključenim DDV/minuto
- iz omrežja BOB (družbe A1 Slovenija, d. d.)– 2,99 EUR z vključenim DDV/minuto
- iz omrežja družbe Telemach Slovenija d.o.o. – 3,19 EUR z vključenim DDV/minuto
- pri klicih iz drugih omrežij ceno določa vaš operater.
Prek platforme Merkaba lahko pogovore zakupite tudi na druge načine. Informacije o drugih načinih plačila so objavljene na spletni strani: www.merkaba.si.
11. Dodatni SPLOŠNI POGOJI IN NAVODILA ZA UPORABNIKE STORITEV E-SVETOVANJE
Dodatni SPLOŠNI POGOJI IN NAVODILA ZA UPORABNIKE STORITEV E-SVETOVANJE (v nadaljevanju tudi: e-svetovanje) zgolj dopolnjujejo predmetne splošne pogoje, kar pomeni, da se smiselno uporabljajo predmetni splošni pogoji platforme Merkaba in Spletnega mesta tečajev, ki pa so za omenjeno storitev v delu še dodatno prilagojeni zaradi nekaterih specifik navedene storitve.
Ti dodatni splošni pogoji in navodila določajo način uporabe storitev e-svetovanje, ki jih nudi Družba kot tehnični izvajalec (v nadaljevanju tudi: ponudnik storitve) v sodelovanju s ponudnikom vsebin (v nadaljevanju tudi: ponudnik vsebin).
Definicije pojmov za storitev e-svetovanja:
- Storitev e-svetovanje, je ponudba vsebin v obliki e-mail sporočil preko platforme Merkaba ali Spletnega mesta tečajev in ki omogoča ponudniku vsebin posredovanje vsebin uporabnikom preko e-maila in/ali spletne platforme ali Spletnega mesta tečajev.
- Ponudnik storitve in ponudnik vsebin je Družba MERKABA d.o.o., Šlandrov trg 21, 3310 Žalec.
- Svetovalec (glej opredelitev pri 1. točki splošnih pogojev zgoraj).
- Uporabnik ali naslovnik storitve je lahko vsaka fizična ali pravna oseba, ki se strinja s temi pogoji poslovanja.
11.1. Opis storitve in temeljnih pogojev uporabo storitev e-svetovanja
Storitev omogoča uporabnikom sistema komunikacijo med uporabnikom in strokovno usposobljenimi svetovalci, ki uporabnikom svetujejo na podlagi ezoteričnih znanj. Uporabnik postavi poljubno vprašanje in od svetovalca prejme odgovor in/ali terapijo, odvisno od vsebine, ki jo pošlje preko e-sporočila.
Uporabniki se svobodno in na lastno odgovornost odločajo, ali oz. v kolikšni meri bodo upoštevali prejete nasvete. Posredovane informacije in nasveti izražajo zgolj osebno mnenje svetovalcev in ne morejo nadomestiti nasveta strokovnih oseb. Družba in svetovalci nimajo vpliva na odločitve uporabnikov in zanje v skladu s tem ne prevzemajo odgovornosti.
Uporabnik si na strani merkaba.si kreira uporabniški račun (s tem se tudi strinja s splošnimi pogoji v celoti), opravi plačilo storitve ter pošlje svoje vprašanje na e-mail naslov: svetovanje@merkaba.si.
Uporabnik plača samo za poslano vprašanje, odgovori, ki jih prejme, so brezplačni. Za vsako vprašanje, prejme v odgovor, ki zajema cca. (približno) 600 znakov (s presledki).
Rok odgovora na sporočilo, ki ga pošlje uporabnik, je 24 ur, razen v primeru tehničnih težav, ko se rok lahko prestavi, dokler težava ni dokončno odpravljena. V primeru, da uporabnik zahteva, da mu odgovori točno določen svetovalec, se rok odgovora lahko temu primerno podaljša, vendar ne za več kot za 30 dni.
Pri storitvi e-svetovanja lahko uporabniki izbirajo med več paketi, kot so podrobneje opisani na spletni strani, kjer je navedena tudi cena (v EUR), ki vključuje tudi DDV. Nakup je mogoč prek spletne strani Merkaba, pri čemer za nakup veljajo predmetni splošni pogoji (v celoti).
11.2. Storitev e-svetovanje: Podpora In Pomoč
V kolikor uporabniki ne prejmejo sporočila ali prejmejo samo del sporočila, so dolžni to sporočiti ponudniku storitve na elektronski naslov: svetovanje@merkaba.si ali telefonsko številko: Tel.: 051-326-226.
Uporabniki niso dolžni pri postavitvi vprašanja zapisati svojih pravih in osebnih podatkov, je pa slednje pri nekaterih tematikah priporočljivo, zaradi bolj natančnega odgovora astrologov, ki odgovarjajo glede na podatke, katere jim uporabniki pošljejo.
Svetovalcem ni potrebno dajati uporabnikom svojih osebnih podatkov, kakor tudi ne svojih pravih imen.
11.3. Plačilo storitve e-svetovanja
Storitev je plačljiva. Uporabnik je dolžan plačati te storitve, v skladu s cenikom ponudnika storitve na način, kot je določen na spletni strani www.merkaba.si.
Cena storitve je definirana glede na količino sporočil, ki jih uporabnik zakupi.
Uporabnik ima na voljo 3 pakete med katerimi lahko izbira po lastni volji:
- SOS paket osnovni, ki zajema 1 e-sporočilo. Cena sporočila znaša 5,5 EUR z vključenim DDV.
- SOS paket srednji, ki zajema 10 sporočil. Cena sporočila znaša 4,95 EUR/sporočilo z vključenim DDV. Cena paketa znaša 49,50 EUR.
- SOS paket maxi, ki zajema 23 sporočil. Cena sporočila znaša 4,75 EUR/sporočilo z vključenim DDV. Cena paketa znaša 109,25 EUR.
Storitev lahko kot uporabnik uporabljate, dokler ne porabite vseh zakupljenih sporočil v paketu.
11.4. Pravica do prekinitve sodelovanja
V primeru hudo žaljive komunikacije in groženj s strani uporabnika, ki se lahko preganjajo po uradni dolžnosti, si Družba pridružuje pravico do takojšnje prekinitve sodelovanja, o čemer uporabnika predhodno obvesti.
11.5. Reklamacije
Ponudnik storitve je odgovoren za reševanje reklamacij in si bo prizadeval za pravilno izvedbo storitev
Vse reklamacije uporabnikov povezanih z delovanjem storitev rešuje ponudnik storitve skupaj s ponudnikom vsebin.
V primeru utemeljene reklamacije, se ponudnik storitve zavezuje, da jih bo rešil v razumnem časovnem roku in o tem obvestil uporabnika.
Operaterji rešujejo izključno reklamacije, ki se nanašajo delovanje omrežja operaterja in plačila storitev. Takšne reklamacije mora uporabnik v pisni obliki nasloviti na reklamacijsko službo operaterja, v skladu s Splošni pogoji uporabe storitev posameznega operaterja, ki ga uporablja uporabnik.
Podrobnejše informacije, podporo in reševanje reklamacij zagotavlja ponudnik vsebin:
MERKABA d.o.o., Šlandrov trg 21, 3310 Žalec
E-pošta: podpora@merkaba.si
Kontaktna telefonska številka: 051-326-226
Ponudnik storitve bo v reševanje ponudniku vsebin posredoval izključno reklamacije v pisni obliki, ki se nanašajo na vsebino e-sporočil, v skladu s temi Splošnimi pogoji.
12. Postopek naročila oziroma nakupa
Na spletni strani: www.merkaba.si in spletni strani: https://tecaji.merkaba.si/ je možno najti tudi informacije za nakup izdelkov (zakup minut), e-svetovanje, webinarje (digitalne vsebine) in kupiti določene izdelke v spletni trgovini.
Na spletni strani www.merkaba.si je možen nakup izdelkov, predstavljenih v spletni trgovini na navedeni spletni strani. Te izdelke lahko kupec iz Evropske unije posreduje tudi tretji osebi znotraj Evropske unije.
Naročilo v spletni trgovini www.merkaba.si ali strani https://tecaji.merkaba.si/ je oddano, ko uporabnik izpolni spletni obrazec za nakup. To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema oz. dostava.
V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi ali da naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo uporabnik obveščen po elektronski pošti. MERKABA d.o.o. bo potrjena naročila v spletni trgovini www.merkaba.si in https://tecaji.merkaba.si/ obravnavala kot nepreklicna.
MERKABA d.o.o. lahko naročilo zavrne, če sumi, da je prišlo do zlorabe spletnih strani Angelca.si s strani potrošnika, kot je to natančneje opredeljeno tudi v nadaljevanju. Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.
Pogodba o nakupu je shranjena pri podjetju MERKABA d.o.o., kupec lahko do nje v vsakem trenutku dostopa tudi preko svojega računa v spletni trgovini.
Prav tako je mogoče nekatere izdelke kupiti na spletni strani www.angelca.si, ki je spletna trgovina v lasti družbe MERKABA d.o.o. in kamor je uporabnik lahko preusmerjen preko hiperpovezave. Na spletni strani Angelce.si veljajo splošni pogoji poslovanja spletne strani www.angelca.si.
Spletna platforma Merkaba vsebuje povezave tudi na nekatere druge splete strani za vsebino katerih Merkaba ne more odgovarjati.
12.1. Posebej glede naročila oziroma zakupa minut
Za postopek naročila zakupa minut je najprej potrebno:
za klic na stacionarno številko je potrebno znesek za izbrani paket vnaprej plačati preko položnice, za ta postopek najprej (i) izberite paket, ki vam najbolj ustreza in nato (ii) izpolnite položnico z naslednjimi podatki:
- Namen/rok plačila: Plačilo za tel. št. (obvezno vpišite vašo telefonsko številko)
- Koda namena: COST
- IBAN prejemnika: SI56 2900 0005 1132631
- BIC banke prejemnika: BACXSI22
- Referenca prejemnika: SI12 120110000101
- Ime prejemnika: Sekortel vas d.o.o., Podvine 36, 1410 Zagorje ob Savi (gre za pogodbenega sodelavca družbe MERKABA d.o.o., ki izvaja storitve informacijske tehnologije z vašimi osebnimi podatki ravna v skladu z veljavnimi predpisi o varstvu osebnih podatkov, ki veljajo v Sloveniji). Ker podjetje MERKABA d.o.o., ki je upravljalec platforme, nima tehničnih sposobnosti, telekomunikacijske storitve izvaja preko omenjenega in zaupanja vrednega podizvajalca.
Po opravljenem plačilu nam pošljite obvestilo na e-mail info@merkaba.si, v katerem pošljete potrdilo o plačilu in nam zaupate vašo telefonsko številko.
Naročilo je oddano, ko uporabnik izpolni in plača položnico.
Družba MERKABA d.o.o. lahko naročilo zavrne, če sumi, da je prišlo do zlorabe spletnih strani www.merkaba.si s strani uporabnika, kot je to natančneje opredeljeno tudi v nadaljevanju. Z izvedbo naročila uporabnik potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje pred naročilom tudi izrecno opozorjen.
Pogodba o nakupu je shranjena pri podjetju MERKABA d.o.o.
V roku enega delovnega dne boste imeli za telefonsko številko, ki ste jo navedli na položnici, aktivirane zakupljene minute.
Minute izkoristite s klicem na tel. št. 059 693 954 in prevezani boste k izbrani svetovalki (dosegljivost svetovalcev preverite na URNIKU, ki je dosegljiv na spletni strani Merkabe, in sicer v rubriki: https://merkaba.si/urnik-4/).
Pomembni odgovori na vprašanja o vaših pravicah in obveznostih v zvezi z zakupljenimi minutami so navedeni v nadaljevanju in so zavezujoče narave. Zaradi lažjega razumevanja in večje preglednosti so navedeni v obliki vprašanj (»V«) in odgovorov (»O«).
- V: ALI JE POTREBNO IZKORISTITI VSE MINUTE NAENKRAT?
- O: Ne, kličete lahko večkrat, vse dokler imate na razpolago zakupljene minute. Ob vsakem klicu se zakupljene minute zmanjšajo v skladu z dolžino pogovora s svetovalcem. Preostale minute lahko izkoristite ob naslednjih klicih.
- V: Ali Lahko Zakupljene Minute Porabim Samo Za Enega Svetovalca?
- O: Ne, zakupljene minute lahko porabite za različne svetovalce.
- V: Kako Vem, Da Je Svetovalec, S Katerim Želim Govoriti Prost?
- O: Dosegljivost svetovalcev preverite na URNIKU, vedno pa so vam na razpolago vsi svetovalci, pri katerih sveti zelena lučka. Dosegljivost svetovalcev preverite TUKAJ.
- V: Ali Imam Pri Zakupu Minut Še Kakšne Dodatne Stroške?
- O: Da, poleg izbranega paketa imate še strošek, ki ga vaš operater zaračunava za klic na navadni stacionarni priključek AMIS-a. Nekateri operaterji omogočajo brezplačne klice v stacionarna omrežja in v tem primeru vsi dodatni stroški odpadejo.
- V: Ali Lahko Koristim Zakupljene Minute Čez Vikend V Primeru, Da Plačilo Izvedem V Petek Popoldne?
- O: Ne, v tem primeru vam bomo minute aktivirali v ponedeljek. Priporočamo vam, da nakazilo izvedete v četrtek, da vam bomo lahko pravočasno aktivirali zakupljene minute.
- V: Ali Lahko Pri Zakupu Minut Pokličem Svetovalca Iz Stacionarne Številke?
- O: Seveda. Pri zakupu minut lahko pokličete svetovalca na številko 059 693 954 iz stacionarnega ali mobilnega telefona.
- V: Ali Lahko Pri Zakupu Minut Opravim Klic Tudi Iz Tujine?
- O: Klic lahko opravite tudi iz tujine. V tem primeru morate upoštevati še strošek klica iz tujine na stacionarno številko v Sloveniji. Ker so pri klicih iz tujine omejitve klicev iz strani drugih operaterjev vam priporočamo, da pred zakupom minut opravite testni klic na številko +38659693954. Ob klicu (tudi iz tujine) se mora slišati odzivnik “Na vašem računu nimate sredstev….” ali “Stanje na vašem računu je…” odvisno od vplačanih in že porabljenih sredstev. V tem primeru boste klic iz tujine lahko izvedli. Ob plačilu zakupa minut samo navedete številko, iz katere boste opravili klic v polje “Namen/Rok plačila”.
13. Cene
13.1. Cene za klic na 090, zakup minut in e-svetovanje
Za klic na 090, zakup minut in e-svetovanje so vse cene izražene v evrih (EUR). Cenik za posamezno storitev, ki jo ponudnik ponuja v okviru lastnega delovanja, je objavljen pri posameznem paketu oziroma v teh splošnih pogojih.
Pri nakupu (zakupu minut) in ob klicih, veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Cene veljajo do trenutka njihove spremembe in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Opozarjamo, da so storitve, ki jih ponuja platforma Merkaba, plačljive. Družba skrbi za obračun storitev. Storitve bodo obračunane v skladu s cenikom navedenim na spletni strani in pod pogoji v teh pogojih poslovanja (ki vsebuje cene, ki so končne in že vključujejo DDV), vendar pa lahko na končno ceno vpliva tudi razmerje, ki ga ima uporabnik s svojim (drugim) operaterjem, ki ga te pogoji poslovanja ne zajemajo in s katerim Družba ni in ne more biti seznanjena, prav tako lahko na ceno vpliva klic iz tujine.
Uporabniku bodo storitve za klic na 090 zaračunane v okviru telefonskega računa in/ali dobroimetja oziroma stanja na telefonski števili, ki jih bo uporabniku tudi dejansko zaračunal njegov izbrani telekomunikacijski operater.
13.2. Cene za blago in digitalne vsebine
Cene za blago in digitalne vsebine so v evrih (EUR) in so vezane na državo. Za kupce iz držav Evropske unije cene vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).
Za kupce iz držav, ki niso članice Evropske unije, se davek na dodano vrednost (DDV) ne obračuna, so pa ti kupci dolžni poravnati vse stroške, povezane z uvoznim carinjenjem blaga, vključno z vsemi uvoznimi dajatvami, skladno z veljavno zakonodajo države uvoza, o čemer so izrecno opozorjeni pri nakupu.
Pri nakupu veljajo cene in popusti v trenutku oddaje naročila. Cene veljajo do trenutka njihove spremembe in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila. Cene se ne prilagajajo na podlagi avtomatiziranega sprejemanja odločitev ampak so za vse potrošnike iste.
14. Pakiranje in dostava
Dostava se vrši preko Pošte Slovenije in preko podjetja GLS. Pri nakupu nad 60 EUR je dostava po Sloveniji brezplačna. V času praznikov in med vikendi ter med dela prostimi dnevi se rok dostave preko dostavnih služb ustrezno podaljša.
Možen je tudi osebni prevzem, saj ima družba MERKABA d.o.o. eno fizično poslovalnico: »Trgovino Angelca«, ki se nahaja na naslovu: Šlandrov trg 21, 3310 Žalec v Sloveniji. V fizični poslovalnici je možen tudi osebni prevzem, ki je kot možnost ponujen pri prevzemu spletnega nakupa, pod pogoji kot so podrobneje predstavljeni v nadaljevanju.
Za digitalne vsebine in tečaje, ki so na voljo na https://tecaji.merkaba.si/ dostava ni predvidena, saj lahko uporabnik do teh vsebin dostopa prek Spletnega mesta tečajev. Uporabnik namreč po prejemu plačila s strani družbe MERKABA d.o.o. v primeru digitalnih vsebin na svoj elektronski naslov, ki ga je vpisal pri nakupu, prejme dostop do tečajev oziroma digitalnih vsebin.
15. Dobavni rok
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-5 delovnih dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 delovnih dni po prejetem naročilu, odvisno od naročenega blaga. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti na e-naslov, ki ga boste navedli ob naročilu.
Digitalne vsebine, ki jih ponuja Družba, so na voljo takoj, ko slednja prejme plačilo in uporabniku pošlje povezavo za dostop do digitalnih vsebin.
16. Osebni prevzem
Fizične produkte, ki so kupljeni v spletni trgovini dostopni na www.merkaba.si lahko prevzamete tudi osebno v »Trgovini Angelca« na naslovu Šlandrov trg 21, 3310 Žalec. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas bomo o tem obvestili prek elektronske pošte. Po prejetem obvestilu je prevzem mogoč v času odprtja Trgovine Angelca. Odpiralni čas trgovine je označen na spletni strani: www.angelca.si.
17. Načini plačila v spletni trgovini
Za kupce v Sloveniji so možni načina plačila:
- plačilo po povzetju – kupnino plača kupec poštnemu uslužbencu ob prevzemu blaga. Ob tem podjetje MERKABA d.o.o. ne odgovarja za dodatne stroške, ki so povezani s plačilom po povzetju, s katerimi je bil kupec seznanjen. Gre za stroške, ki jih zaračuna pogodbena dostavna služba in niso odvisni od ponudnika.
- Plačilo preko UPN obrazca (bančno nakazilo) na poslovni račun MERKABA d.o.o.
- Z uporabo spletne platforme »Paypal«
- plačilo s kreditno kartico
Spletna trgovina www.merkaba.si in z njo povezana spletna trgovina https://tecaji.merkaba.si/ imata implementirane najvarnejše in najsodobnejše tehnologije šifriranja spletnih nakupov, zato si ves čas prizadevamo za varno in učinkovito izvedbo spletnih plačil. Za uporabo plačilnih kartic najprej preverite pri svoji banki, če je na kartici, s katero želite plačati, omogočena funkcija za spletno plačevanje.
18. Pogodba
Pogodba, sklenjena na daljavo, se sklene med podjetjem MERKABA d.o.o. in uporabnikom na podlagi organizirane prodaje na daljavo (preko spleta). V primeru nekaterih zgoraj opisanih storitev »TERAPIJA V ŽIVO«, ko je platforma Merkaba zgolj posrednik, se pogodba sklene direktno s fizično osebo.
To organizirano prodajo na daljavo organizira in vodi podjetje MERKABA d.o.o. preko svoje spletne strani www.merkaba.si in https://tecaji.merkaba.si/, ki za namen sklenitve pogodbe vse do trenutka njene sklenitve uporablja izključno sredstva za komuniciranje na daljavo kot je internet in elektronska pošta in telefonske storitve.
Podjetje in uporabnik / potrošnik / kupec medsebojne pravice in obveznosti pri nakupu blaga in storitev na daljavo urejata s temi pogoji poslovanja, ki predstavljajo sestavni del pogodbe, sklenjene na daljavo.
Uporabnik se mora pred sklenitvijo pogodbe na daljavo seznaniti z vsebino teh pogojev, ki se nanašajo na razmerje, ki je sklenjeno na daljavo ter izrecno potrditi strinjanje s pravicami in obveznostmi, ki izhajajo iz teh pogojev, kar vključuje tudi obveznost plačila. Z izražanjem strinjanja nasprotna stranka (kupec / potrošnik / uporabnik) brezpogojno sprejema te pogoje poslovanja.
Naročilo o nakupu blaga in storitev je sklenjeno, ko uporabnik spletne strani na elektronsko pošto prejme potrdilo o naročilu, če ni opredeljujejo drugače. Uporabnik si lahko te pogoje prenese na svojo elektronsko napravo z uporabo interneta, ali si jih skopira na svojo napravo oziroma natisne.
Opozorilo na pogoje poslovanja je potrošniku jasno prikazano pred samim zaključkom nakupa, ko mora označiti svoje strinjanje s pogoji s poslovanja, da lahko zaključi z nakupom. V tem koraku pred zaključkom nakupa lahko potrošnik klikne tudi na hiperpovezavo, s čimer lahko odpre in prebere pogoje poslovanja ter se z njimi seznani.
19. Pogodba o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve
Nekatere storitve oziroma produkte, ki jih ponuja spletna platforma Merkaba se lahko smatrajo za pogodbo o dobavi digitalne storitve ali digitalne vsebine, sploh, če potekajo preko spleta. V skladu z ZVPot-1 se spdaj potrošnikom pojasnjene obveznosti, ki jih ima po v takem primeru podjetje.
Pogodba o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve pomeni, da bo podjetje potrošniku dobavilo digitalno vsebino ali digitalno storitev, potrošnik pa se zaveže, da bo podjetju plačal kupnino. Pri tem se uporabljajo določbe ZVPot-1.
Digitalna vsebina je definirana kot podatki, ki nastanejo in so dobavljeni v digitalni obliki, digitalna storitev pa kot storitev, ki potrošniku omogoča ustvarjanje, obdelavo ali hrambo podatkov v digitalni obliki ali dostop do njih, ali storitev, ki omogoča izmenjavo podatkov v digitalni obliki ali katero koli drugo obliko interakcije s temi podatki, ki jih naložijo ali ustvarijo potrošnik ali drugi uporabniki te storitve.
Za pogodbo v tem smislu se šteje tudi pogodba, s katero se potrošnik zaveže, da bo podjetju posredoval osebne podatke, razen če podjetje osebne podatke, ki jih je posredoval potrošnik, obdeluje izključno za namen dobave digitalne vsebine ali digitalne storitve v skladu z ZVPot-1 ali za to, da lahko podjetje izpolni pravne zahteve, ki veljajo zanj, in podjetje teh podatkov ne obdeluje za noben drug namen.
Za pogodbo v tem smislu gre tudi pri pogodbi, s katero je digitalna vsebina ali digitalna storitev razvita v skladu z navodili potrošnika ter za vse materialne nosilce podatkov, ki služijo izključno kot nosilci digitalne vsebine. V primeru digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki je vključena v blago z digitalnimi elementi ali je z njim medsebojno povezana, se zagotavlja z blagom v skladu s prodajno pogodbo za to blago, ne glede na to, ali tako digitalno vsebino ali digitalno storitev dobavlja prodajalec ali tretja oseba.
Podjetje potrošniku dobavi digitalno vsebino ali digitalno storitev po sklenitvi pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve brez nepotrebnega odlašanja, razen če sta se stranki dogovorili drugače.
Šteje se, da je podjetje izpolnilo obveznost glede dobave digitalne vsebine ali digitalne storitve: (i) kadar je digitalna vsebina ali primerna sredstva za dostop do digitalne vsebine ali je prenašanje digitalne vsebine na voljo ali dostopno potrošniku oziroma fizični ali virtualni platformi, ki jo je za ta namen izbral potrošnik; ali (ii) kadar je digitalna storitev dostopna potrošniku oziroma je dostopna fizični ali virtualni platformi, ki jo je za ta namen izbral potrošnik.
20. Odstop od pogodbe, vračilo blaga in reklamacije
Potrošnik ima pri nakupu na daljavo (spletni nakup) opravljen prek spletne trgovine dostopne na www.merkaba.si pravico, da v roku 14 dni od sklenitve pogodbe od nje odstopi brez navedbe razloga.
Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti ponudnika o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe, in sicer:
- na elektronski naslov: info@merkaba.si
- ali s pismom poslanim po pošti na naslov: Merkaba, Šlandrov trg 21, 3310 Žalec.
Obrazec za odstop od pogodbe, lahko prenesete tukaj.
Potrošnik si lahko s spletne strani prenese obrazec za odstop od pogodbe in ga v roku pošlje ponudniku, ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.
Če je potrošnik blago ali digitalno vsebino, ki je dobavljena na materialnem nosilcu že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ponudniku skupaj s pripadajočo embalažo in dokumentacijo (npr. račun, garancija, ipd.) brez nepotrebnega odlašanja oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeto vsebino na svoje stroške dostavi na poslovni naslov prodajalca: Merkaba, Šlandrov trg 21, 3310 Žalec, Slovenija.
Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave. Vrnjeni znesek torej zajema tudi stroške standardne dostave, ki so bili plačani ob nakupu blaga.
Prejeta plačila vrnemo potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik. V kolikor se z namenom hitrejše povrnitve kupnine strinjate z nakazilom na vaš TRR (brez dodatnih stroškov), to, prosimo, označite na obrazcu ali izjavi, s katerim podate odstopno izjavo.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo, saj se kupcu vrne le plačan znesek, uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda.
Pravico do zamenjave artiklov in vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), če gre za takšne aktivnosti glede, katerih je slednje mogoče.
V primeru zaporednega ali simultanega uveljavljanja odstopov od pogodbe, iz katerih je razvidna očitna zloraba instituta odstopa od pogodbe, je potrošnik v skladu s splošnimi pravili Obligacijskega zakonika odgovoren za nastalo škodo.
V primeru, da je iz razlogov na strani uporabnika na blagu nastala škoda je prodajalec upravičen od uporabnika uveljavljati povračilo celotne škode na blagu, skladno s temeljnimi načeli civilne odškodninske odgovornosti..
20.1. Izjema od pravice do odstopa
Potrošnik nima pravice do odstopa, če se je udeležil »TERAPIJ ŽIVO« ali katerihkoli drugih aktivnost, ki potekajo v okviru Mekrabe in so izvedene v živo in jih lahko kupi tudi na daljavo prek spletne strani www.merkaba.si in https://tecaji.merkaba.si/.
Ne glede na predvideni 14-dnevni rok za odstop od pogodbe, je uporabnik izrecno seznanjen ter se strinja, da pravice do odstopa nima oz. jo izgubi v primeru, če pred potekom 14-dnevnega roka za odstop od pogodbe prične z udeležbo oz. se je delavnica, tečaj ali aktivnost že pričela, slednji pa se take aktivnosti ni udeležil.
Odpoved pogodbe po 14 dneh od dneva sklenitve pogodbe ni več mogoča.
Možnost odstopa od pogodbe oziroma vračila blaga ali storitev ne velja v spodnjih primerih:
- za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- pri opravljanju storitve, ki potrošnika zavezuje k plačilu, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni (potrošnik je izrecno seznanjen s to določbo, ko se strinja s temi pogoji poslovanja ob zaključku naročila); potrošnik torej nima pravice do odstopa od pogodbe, ki pomeni opravljanje storitev (meditacij, tečajev, izobraževanj, delavnic ali drugih podobnih aktivnosti) potem, ko je podjetje s takšnim izvajanjem aktivnosti po pogodbi že pričelo in je storitev že bila izvedena (vsaj v delu), ne glede na to ali je potrošnik pri tem sodeloval ali ne;
- za blago ali storitve, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oziroma je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
- za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok trajanja;
- za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat (kreme, kozmetika, pripomočki za kozmetiko ipd.),
- za blago, pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
- odstop od pogodbe tudi ni mogoč v primeru dobave digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov ali kako drugače preko spleta (spletne platforme, prek katere je bil potrošniku omogočen dostop do digitalnih vsebin), če se je izvajanje začelo in kadar pogodba potrošnika zavezuje k plačilu, če: (i) je potrošnik predhodno podal izrecno soglasje za začetek izvajanja v času odstopnega roka, (ii) je potrošnik privolil, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe, in (iii) je podjetje predložilo potrdilo na papirju ali, če se potrošnik s tem strinja, na drugem trajnem nosilcu.
Posebej opozarjamo, da naročila digitalnih vsebin in aktivnosti preko spleta niso vračljiva, zato niste upravičeni do vračila kupnine, v skladu z ZVPot-1. Prav tako ne obstaja možnost vračila kupnine v primerih izvajanja aktivnosti v živo.
21. Neskladnost blaga
Nekatere aktivnosti v okviru Merkabe oziroma Spletnega mesta tečajev lahko potekajo preko digitalnih storitev ali vsebin, zato je v nadaljevanju v skladu z ZVPot-1 navedeno, kdaj se omenjena storitev šteje za neskladno.
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave. Prodajalec dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje subjektivne in objektivne zahteve za skladnost blaga ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.
Za neskladnost blaga s prodajno pogodbo gre zlasti kadar blago ne izpolnjuje tako imenovanih subjektivnih zahtev, in sicer: (i) ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v prodajni pogodbi; (ii) ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal; (iii) ni dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi,(iv) ni posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Poleg navedenega iz prejšnjega odstavka, je blago neskladno tudi, ko ne izpolnjuje objektivnih zahtev, in sicer blago: (i) ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor; (ii) ni take kakovosti in ne ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno; (iii) ni dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in (iv) ni take količine in nima značilnosti in drugih lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da: (1) za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel; (2) je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali (3) javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.
Blago z digitalnimi elementi je neskladno tudi: če prodajalec ne zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti blaga z digitalnimi elementi, in so mu te posodobitve tudi dobavljene v obdobju: (i) ki ga potrošnik lahko razumno pričakuje glede na vrsto in namen blaga in digitalnih elementov ter ob upoštevanju okoliščin in narave pogodbe, kadar prodajna pogodba določa enkratno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve, ali (ii) dveh let od dobave blaga z digitalnimi elementi, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, ali (iii) v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v obdobju, daljšem od dveh let.
Kadar potrošnik v razumnem roku ne namesti posodobitev, dobavljenih v skladu s prejšnjim odstavkom, prodajalec ni odgovoren za neskladnost, ki je posledica samo tega, da ni bila opravljena ustrezna posodobitev, pod pogojem, da: (i) je prodajalec obvestil potrošnika o razpoložljivosti posodobitve in posledicah, če je potrošnik ne namesti, ter (ii) razlog za to, da potrošnik posodobitve ni namestil ali jo je napačno namestil, niso bila pomanjkljiva navodila za namestitev, ki so bila zagotovljena potrošniku.
Digitalna vsebina ali digitalna storitev ni skladna s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, kadar ni v skladu s subjektivnimi zahtevami, kar pomeni, da: (i) ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve; (ii) ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, prodajalec pa je s tem soglašal; (iii) ni dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je dogovorjeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve; (iv) ni posodobljeno, kot je določeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.
Poleg predhodno navedenega je digitalna vsebina oz. digitalna storitev neskladna tudi ko ne izpolnjuje objektivnih zahtev, in sicer: (i) ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja digitalna vsebina ali digitalna storitev iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor, če tehnični standardi za določen sektor ne obstajajo; (ii) ni dobavljena skupaj z vsemi dodatki in navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno; (iii) ni skladna z morebitno poskusno različico ali predogledom digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki ga je podjetje dalo na razpolago pred sklenitvijo pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, ter (iv) ni take količine ter nima značilnosti in zmogljivostnih lastnosti, vključno v zvezi s funkcionalnostjo, združljivostjo, dostopnostjo, kontinuiteto in varnostjo, kot so običajne za digitalno vsebino ali digitalno storitev iste vrste in ki jih lahko potrošnik razumno pričakuje glede na naravo digitalne vsebine ali digitalne storitve in ob upoštevanju javne izjave, podane zlasti pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu podjetja ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če podjetje dokaže, da: (1) za zadevno javno izjavo ni vedelo in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedelo, (2) je bila javna izjava do sklenitve pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali (3) javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup digitalne vsebine ali digitalne storitve.
Posodobitve digitalne vsebine ali digitalne storitve so neskladne, če podjetje ne zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.
21.1 Postopek uveljavljanja jamčevalnih zahtevkov v primeru neskladnosti
21.2. Obvestilo prodajalcu oziroma postopek notifikacije neskladnosti
Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje na naslov: MERKABA d.o.o., Šlandrov trg 21, 3310 Žalec, Slovenija. Prav tako lahko potrošnik pošlje obvestilo o neskladnosti preko elektronskega naslova: info@merkaba.si.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v 2 mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost in prodajalcu omogoči, da stvar pregleda oz. da ga pregleda pooblaščeni servis.
21.3. Rok
Prodajalec ne odgovarja za neskladnosti na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar dobavljena. Šteje se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pojavi v roku enega leta od dobave blaga.
V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v dveh letih od dobave blaga z digitalnimi elementi.
V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve za obdobje, daljše od dveh let, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v obdobju, v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev.
21.4. Hierarhija jamčevalnih zahtevkov, ki jih ima na voljo potrošnik
V primeru pravilne notifikacije prodajalca o neskladnosti, je potrošnik, pod pogoji in v vrstnem redu v skladu z ZVPot-1 upravičen, da:
- Primarno zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga oziroma digitalne vsebine ali digitalne storitve. Zato, da ba bi se vzpostavila skladnost blaga oziroma digitalne vsebine, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če: (i) je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali (ii) izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
- Sekundarno od prodajalca zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe oziroma pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve in zahteva vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov: (i) prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu z ZVPot-1 oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu z ZVPot-1; (ii) neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost; (iii) narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali (iv) prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
V kolikor se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka.
Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.
Pravico do uveljavljanja neskladnosti natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1). Za razmerja, ki jih zakoni, ki urejajo varstvo potrošnikov, ne urejajo, se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja.
22. Informacije o pritožbenem postopku
V skladu z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) si podjetje MERKABA d.o.o., ki je lastnik spletne strani www.merkaba.si in https://tecaji.merkaba.si/, prizadeva za učinkovito reševanje pritožb s strani potrošnikov. Stranka lahko svojo pritožbo vloži: (i) pisno preko elektronskega naslova : info@merkaba.si; (ii) pisno preko poštnih storitev na naslov: MERKABA d.o.o., Šlandrov trg 21, 3310 Žalec, Slovenija; (iii) ustno preko telefona na mobilno št.: 051-326-226 (na zapisnik).
Ustrezno usposobljeno strokovno osebje bo prispelo pritožbo v najkrajšem možnem času in ne kasneje kot v 5 dneh preučilo in odgovor na pritožbo z ustreznimi pojasnili posredovalo pritožniku na njegov naslov preko elektronske ali navadne pošte.
Zoper na odgovor podjetja na pritožbo ima pritožnik na voljo še pravico do ugovora. Ugovor na pritožbo lahko vloži v 8 dneh od prejema odgovora na pritožbo preko zgoraj opisanih možnosti pritožbe. Podjetje bo v najkasneje 8 dneh stranki poslalo odgovor na ugovor, s čimer bo pritožbeni postopek zaključen. V primeru, da stranka ni zadovoljna z končno razrešitvijo pritožbe, lahko vloži tožbo pri stvarno pristojnem sodišču.
23. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Družba MERKABA d.o.o. skladno z veljavno zakonodajo ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).
Družba MERKABA d.o.o., ki upravlja s spletno stranjo www.merkaba.si in https://tecaji.merkaba.si/ kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino in prodajo na območju Republike Slovenije, v skladu z veljavno zakonodajo na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
Vse navedeno je v skladu z ZlsRPS, Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.
24. Izključitev oziroma omejitev odgovornosti za vsebino spletne strani
Upravljavec spletne strani, podjetje MERKABA d.o.o., se trudi za takojšno in popolnoma pravilno objavo vseh objavljenih podatkov na spletni strani www.merkaba.si in https://tecaji.merkaba.si/. S konstantnim spremljanjem pravilnosti delovanja spletne strani, pa lahko kakršna koli tehnična napaka ali tehnični izpad na tehnološki opremi, povzroči napako, ki je prikazana na spletni strani. V primeru, da uporabnik spletne strani meni, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov info@merkarba.si.
Podjetje MERKABA d.o.o. ni odgovorno za občasno nedelovanje strani. Podjetje MERKABA d.o.o. prav tako ne odgovarja za vsebino mnenj o blagu, ki jih napišejo obiskovalci spletne strani. Mnenja pred objavo pregledamo in zavrnemo tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Podjetje MERKABA d.o.o. prav tako ne odgovarja in ne more odgovarjati za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij podanih v mnenjih. Prav tako ne odgovarjamo za manjša odstopanja na priloženih slikah blaga zaradi različnih resolucij zaslona na katerem se posamezen produkt opazuje. Za morebitne napake se vam vnaprej opravičujemo. Podjetje MERKABA d.o.o. si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe v primeru očitnih napak. Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih pravnih pravilih ali trgovinski praksi ali po namenu strank štejejo za bistvene ter jih MERKABA d.o.o. v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe s stranko, vključno z očitnimi napakami v ceni.
25. Ocene izdelkov oziroma mnenja o izdelkih na spletni strani www.merkaba.si
Izdelke, ki so na voljo v spletni trgovini dostopni na www.merkaba.si in https://tecaji.merkaba.si/ je mogoče oceniti z ocenami oziroma podati mnenje.
Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
Spletna trgovina www.merkaba.si omogoča, da oceno ali mnenje za posamezni izdelek odda zgolj kupec, ki je izdelek kupil prek spletne trgovine. Kupec bo namreč 2-3 tedne po opravljenem nakupu (ko se izteče obdobje pravice do odstopa) na svoj elektronski naslov, ki ga je uporabil pri nakupu, prejel avtomatsko elektronsko sporočilo, ki vsebuje: (i) številko naročila, (ii) ime kupljenega izdelka in možnost, da kupec odda svoje mnenje. Družba MERKABA d.o.o. na ta način zagotavlja, da so mnenja oddali samo dejanski kupci izdelkov oziroma njihovi uporabniki, saj lahko mnenje na spletni trgovini oddajo le tisti kupci, ki so izdelek kupili prek spletne trgovine in so po nakupu prejeli elektronsko sporočilo z možnostjo oddaje mnenja za kupljen izdelek.
Kupec je pri oddaji mnenja, prek elektronskega sporočila, ki ga je prejel, usmerjen na spletno stran, kjer poda svoje mnenje, prav tako pa lahko artikel oceni z eno (slabo) do pet (odlično) zvezdic – ta ocena pa za oddajo mnenja ni nujna, saj lahko poda tudi zgolj pisno mnenje. Po preverjanju s strani upravljalca spletne strani so objavljene cene in mnenja kupcev, ne glede na izražanje pozitivnih ali negativnih lastnosti in mnenja o izdelku. Ocene so podane izključno s strani dejanskih kupcev in niso na nikakršen način sponzorirane. Mnenja, ki bodo vsebovala žaljivo ali sovražno vsebino (kletvice, rasizem, spodbujanje k sovraštvu ipd.) do drugih posameznikov, stvari ali čutečih bitij ne bodo javno objavljena.
Povprečna ocena (povprečje vseh oddanih ocen posameznega izdelka od 1 do 5) je prikazana na produktni in drugih straneh, kjer je izdelek izpostavljen, in sicer ob nazivu izdelka. Komentarji skupaj s posameznimi ocenami pa so prikazani pod posameznim produktom na strani, ki je namenjena temu produktu. Mnenja oziroma ocene so razvrščene po datumu oddaje, od najstarejšega do najnovejšega.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in družbi MERKABA d.o.o. dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Družba MERKABA d.o.o. ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v njenem poslovnem interesu, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na družbo MERKABA d.o.o.
26. Izrecno opozorilo
Vsi izdelki in storitve, ki so objavljene na spletni strani, le dopolnjujejo tradicionalne oblike terapevtskih pristopov, svetovanja oziroma zdravljenja in jih nikakor ne morejo nadomestiti! Prav tako vse izdelke kupci oziroma uporabniki kupijo in aplicirajo v svojem življenju prostovoljno. Za uporabo in škodo, ki izvira iz uporabe takšnih izdelkov, podjetje MERKABA d.o.o. ne odgovarja in ne more odgovarjati.
27. Veljavnost pogojev poslovanja in možnost njihove spremembe
Ponudnik lahko v vsakem trenutku popolnoma spremeni pogoje storitev, če to zahtevajo vzroki tehnične oziroma komercialne narave ali vzroki, ki so na strani javnosti. Vsaka sprememba bo predhodno ustrezno objavljena na njegovi spletni strani.
Ponudnik bo o vseh spremembah in novostih svoje uporabnike obveščala na vseh mestih, kjer so objavljeni Pogoji poslovanja in posebej tudi glede navodil za uporabnike storitve sms.
Ti pogoji poslovanja pričnejo veljati dne 23.02.2023.
Z uveljavitvijo teh pogojev poslovanja prenehajo veljati vsi prejšnji pogoji poslovanja.
Zadnja sprememba 09.12.2024.