E-svetovanje

Izkoristite prednosti SOS pomoči – najhitrejše rešitve za vse vaša vprašanja, težave in izzive, ki vam jih prinaša življenje.

Hitra pomoč vam je na voljo vsak dan od 9h do 22h in od kjerkoli (potrebujete samo dostop do e-pošte).

Naše storitve e-svetovanja so izjemno cenovno ugodne, plačate le poslano sporočilo. Povratne informacije, terapija in podpora so vključeni v ceno. Dolžina povratnega sporočila vsebuje približno 600 znakov.

Ne čakajte, izkoristite naše storitve že danes.

PAKETI

Pri e-svetovanju lahko izbirate med naslednjimi paketi:

Izkoristite cenejše svetovanje z nakupom srednjega ali maxi paketa, saj prejmete 1 ali 3 brezplačne odgovore (v primerjavi s ceno za 1 sporočilo).

KAKO DO E-SVETOVANJA?

Izberite paket, ki vam ustreza. S klikom na gumb KUPITE ZDAJ boste oddali naročilo v naši spletni trgovini. Ob prvi oddaji naročila si boste avtomatsko ustvariti svoj uporabniški profil. Naročite lahko samo en paket naenkrat. Npr. če se boste odločili za osnovni paket, lahko naročite neomejeno število e-sporočil. Ne morete pa zraven v košarico dodati še SOS srednji paket in/ali SOS maxi paket.

Načini plačila: nakazilo na bančni račun, PayPal, kreditne kartice (Visa in Mastercard) in plačilo z gotovino v prostorih podjetja Merkaba na naslovu Šlandrov trg 21, Žalec (Trgovina Angelca).

V primeru plačila preko bančnega računu boste na e-mail prejeli podatke za plačilo. Po prejemu plačila vam bomo poslali potrditev in vaš paket bo aktiviran. V primeru, da boste plačilo izvedli v času, ko banke ne opraviljajo plačilnega prometa, bo vaš paket aktiviran naslednji delovni dan.

KAKO POSLATI VPRAŠANJE?

Po prejemu obvestila, da je vaš paket aktiviran, nam boste na e-naslov: svetovanje@merkaba.si poslali vaše vprašanje oziroma težavo. Ob tem navedite sledeče:

Predmet/Subject: e-svetovanje

  • Svojo težavo
  • Svoje ime
  • Če pošiljate sporočilo za otroka ali partnerja, navedite njuno ime
  • Če imate astrološko vprašanje, napišite še datum, uro in kraj rojstva
  • Če pošiljate sporočilo za šolske podpore (ko otroci pišejo teste ali imajo zagovore nalog …), napišite predmet, datum, uro testa in ime otroka.
  • V primeru, da želite, da vam odgovori vaša izbrana svetovalka, navedite tudi njeno ime. V tem primeru boste odgovor prejeli, ko bo svetovalka aktivna.

Pomembno: vprašanje vedno pošljite iz e-maila, na katerega ste si registrirali svoj profil in zakupili paket.

Primeri poslanih sporočil, ki so vam lahko v pomoč pri pisanju lastnih vprašanj:

  • Že dva dni me mučijo glavoboli. Prosim za pomoč, Anka
  • Nekaj se me loteva, boli me grlo, počutje je bolj klavrno, Nives
  • Zadnji dnevi v službi so bili res naporni, ves čas sem pod stresom. Prosim za podporo, Maja
  • Kaj iz preteklosti me teži, da ne najdem ljubezni, Barbara
  • Ali sva z XY Dušno povezana? Najin odnos se ne premakne nikamor. Pika
  • Kakšno je moje poslanstvo v življenju? Janja 5. 10. 1955, 7:12, Ljubljana
  • Sin Jani v petek piše fiziko. Prosim za podporo. Marija
  • Danes že cel dan jokam in si sploh ne morem pomagati. Prosim za pomoč, Nives
  • Hčerka Zara ima težave z učenjem. Prosim za podporo. Nela
  • Vedno sem brez denarja, kaj naj naredim, da se moje finance uredijo. Tajda
  • Odkar smo se vrnili iz dopusta, spimo doma zelo nemirno, prosim, prečistite nas in naš dom. Aleš
  • Vsega me je strah, sploh pred polno luno se ta strah okrepi. Prosim za podporo. L.
  • Pripravljam se za strokovni izpit, nič mi ne gre v glavo. Pomagajte mi. Tina

Opomba: kadar imate kronične bolezni ali večje težave, vam priporočamo, da nas pokličete ali pridete na terapijo v živo, da pregledamo stanje in naredimo načrt, kako ravnati v prihodnosti.

Ali veste?

Po vsaki terapiji vam aktiviramo 7 dnevno energijsko podporo, da se proces samozdravljenja lahko nadaljuje.

POGOSTA VPRAŠANJA

  • Kako dolgo lahko koristim plačana sporočila?

    Plačana sporočila lahko koristite, dokler imate stanje na svojem računu.

  • Ali lahko v eno sporočilo napišem več težav?

    Ne, v sporočilo napišite eno težavo. Za vsako težavo namreč pregledamo stanje vaših energij in naredimo terapijo.

  • Ali lahko napišem v sporočilo, da želim terapijo za vso družino?

    Ne, v tem primeru bomo naredili družinsko podporo. Če želite terapijo za vsakega člana posebej, nam, prosim, pošljite sporočilo za vsakega člana posebej.

  • Ali lahko pošljem sporočilo za osebe, ki niso družinski člani?

    Ne, v tem primeru jih morate prositi za dovoljenje, drugače se karmično zapletate z njimi.

  • Ali lahko pošljem sporočilo za sina, ki ne živi več z mano?

    Ne, v tem primeru ga morate prositi za dovoljenje, saj se drugače karmično zapletate z njim. Sporočilo lahko pošljete za otroke, za katere še finančno skrbite.

  • Kdaj naj pošljem e-sporočilo za otroka, da mu naredite podporo za šolske teste?

    Pošljite nam e-sporočilo 3 dni pred testom. Napišite predmet testa, datum in uro testa in ime otroka.

  • Želela bi, da vsem družinskim članom naredite terapijo. Kaj naj naredim?

    Najbolje je, da zakupite srednji ali maxi SOS paket in pošljete sporočilo za vsakega člana posebej. Ravno iz tega razloga smo naredili SOS paket maxi, s katerim boste lahko tedensko poskrbeli za dobro počutje vseh družinskih članov (ob predpostavki, da ste štirje člani družine).

  • Želela bi, da mi na moje vprašanje odgovori moja najljubša svetovalka. Kaj naj napišem?

    V tem primeru v vaše sporočilo napišite, da želite, da vam odgovori dotična svetovalka. V tem primeru se lahko zgodi, da boste na odgovor čakali dlje časa.

  • Ker nimam kreditne kartice niti PayPal-a, Sem izvedla nakazilo na vaš transakcijski račun v petek popoldne. kdaj lahko pričakujem aktivacijo paketa?

    Paket vam bomo aktivirali takoj, ko bodo sredstva na našem računu in vas o tem obvestili. Priporočamo vam, da nakazilo izvedete med tednom v dopoldanskem času, ko banke izvajajo plačilni promet. V tem primeru vam priporočamo, da izberete srednji ali maxi paket, saj boste s tem zakupili več sporočil in imeli manj dela s plačilom.

  • Kaj pomeni, da si ob prvem naročilu ustvarim svoj uporabniški profil?

    Ko boste oddali prvo naročilo, boste vnesli svoje podatke (Ime in Priimek, Naslov, Telefonska številka, E-mail naslov ter Uporabniško ime in Geslo). Za uporabniško ime lahko izberete kar svoj e-mail naslov (ali si izberete poljubno besedo). Geslo določite po svoji želji. Te podatke si shranite. Ob naslednjem naročilu se boste samo logirali s svojimi podatki in takoj oddali naročilo.

KAKO E-SVETOVANJE DELUJE?

S poslanim sporočilom nam dovolite, da energijsko dostopamo do vas. Glede na vaše vprašanje, težavo oz izziv terapevt izbere najbolj optimalno terapijo, prek katere pregleda vaše energije, jih prečisti, vas aktivira in podpre vaše želje in cilje.

S čiščenjem negativnih energij in podporo pozitivnim se lahko vzpostavi ravnovesje, ki vodi v bolj zadovoljno življenje. V odgovoru na vaše vprašanje prejmete kratko analizo oz usmeritev, terapije pa začnejo pozitivno delovati, takoj ko prejmete sporočilo, in delujejo še nekaj dni po prejetem odgovoru.

Posledica je zvišanje kvalitete vašega življenja in velikokrat se spremembe začutijo že po eni terapiji.

KAJ LAHKO DOSEŽEMO S TERAPIJAMI?

Naše terapevtke imajo dolgoletne izkušnje in so preko različnih kanalov, pomagale že na tisoče ljudem. Bogati jih ogromno znanja iz najrazličnejših področjih energijskih terapij. Z izvedenimi terapijami vam lahko:

  • očistimo negativno energijo,
  • sprostimo karmične blokade,
  • z Dušnimi uvidi vas vodimo v pravo življenjsko smer,
  • očistimo in harmoniziramo čakre,
  • energijsko prečistimo pritiske na vaše energije,
  • s terapijo odstranimo vzroke stresa in depresije,
  • nudimo prvo pomoč ob različnih vnetnih procesih v telesu (zobobol, glavobol …),
  • sprožimo proces samozdravljenja,
  • naredimo podporo za čim bolj optimalno življenje,
  • izboljšamo vaše čustveno stanje,
  • sprostimo vaš mental – miselni proces,
  • izboljšamo počutje in energijsko stanje vaših hišnih ljubljenčkov…

KAJ PRAVIJO NAŠE STRANKE?

Prebudila sem se z bolečim ušesom. Ker sem že pred tem imela velike težave z vnetji ušes, sem bila zelo prestrašena, zato sem poiskala pomoč preko e-svetovanja. Pol ure po prejetem odgovoru (terapiji) je bolečina izvenela. Hvala vam iz ❤️. N.

Kadar ima moj sin naporen urnik v šoli vas vedno prosim za podporo. Njegovo stanje se takoj vidno izboljša, rezultati v šoli so boljši. Kadar pozabim mi je vedno žal 🙈. Takrat so rezultati slabši. Hvala ekipi Merkaba ✨. M.

TEHNIČNA PODPORA

Če v 24 urah ne prejmete odgovora na svoje vprašanje, prosimo, pošljite sporočilo na svetovanje@merkaba.si in preverili bomo, zakaj odgovor ni prišel do vas. Dopišite, iz katerega elektronskega naslova je bilo poslano vprašanje.

Opomba: vse naše terapije, uvidi in podpore izhajajo z vidika Duše. Na tem principu deluje celotno naše delovanje. Če vam ta pristop ne ustreza, vam svetujemo, da naših storitev ne uporabljate. Verjamemo namreč, da je to edina pot do srečnega in harmoničnega življenja.

Shopping Cart