3 NAČINI, KAKO SE HITRO UMIRITI V STRESNI SITUACiji

Ko se soočate z nepričakovanim stresom, je ključno, kako se hitro umiriti v stresni situaciji in spet najti notranji mir. Ponavadi v stresnih situacijah, ki se pojavijo kot strela z jasnega, potrebujete več časa, da se umirite. Zato je dobro, da umirjanje, sproščanje »vadite« takrat, ko je stres zmeren, oz. si daste to na urnik za vsak dan. Sploh če ste nagnjeni k burnim reakcijam oz. je stresnih situacij okoli vas veliko. Stres vam lahko povzroči več dejavnikov.

Večji povzročitelji stresa

tekmovalnost

Pritisk, da morate biti uspešni, boljši, iti prek svojih zmožnosti: tekmovalnost v sodobnem svetu spodbuja izboljšave, vendar lahko pretirana prinaša negativne posledice. V delovnem okolju se kaže kot želja po preseganju kolegov, kar lahko privede do pretiranega dela. Enako se zgodi v športu in prostem času, kjer lahko privede do preobremenjenosti in občutkov neuspeha. V socialnih interakcijah se kaže kot tekma za pozornost, kar lahko povzroči občutke manjvrednosti. Tekmovalnost lahko človeka pahne v notranji boj, ki vodi v nezadovoljstvo in izgorelost. Zavedanje vpliva tekmovalnosti na življenje je ključno za obvladovanje stresnih situacij in razvoj zdravih strategij za ohranjanje fizičnega in duševnega zdravja..

Odnosi

Odnosi lahko povzročajo veliko stresa, bodisi v družini, partnerskih zvezah, na delovnem mestu bodisi v socialnih interakcijah. Konflikti, pomanjkanje komunikacije, neizpolnjena pričakovanja in čustvena nestabilnost so nekateri dejavniki, ki prispevajo k stresu v odnosih. Pomanjkanje podpore ali občutek osamljenosti pa negativno vplivata na duševno zdravje. Pomembno je razviti zdrave strategije za reševanje konfliktov, izražanje svojih potreb in čustev ter vzpostavljanje vzajemne podpore, kar lahko zmanjša stres in poveča splošno zadovoljstvo v življenju.

SOS Aromaterapevtski antistres roll-on

 100% naravna prva pomoč v obliki dišeče aromaterapije in kristaloterapije, ki poskrbi za vaše boljše razpoloženje in sprostitev.

Služba

Pritisk na delovnem mestu ali ko ostanete brez službe: Pritisk na delovnem mestu, ki izhaja iz visoke delovne obremenitve, zahtevnih rokov in nejasnih pričakovanj, in izguba zaposlitve sta pogosti situaciji, ki lahko močno vplivata na posameznikov stres. Poleg finančnih skrbi se izguba službe lahko izraža tudi v občutku nekoristnosti, socialni izolaciji in zmanjšani samozavesti. Smiselno je, da poiščete podporo pri svojih bližnjih, razvijete zdrave strategije za obvladovanje stresa in aktivno iščete nove priložnosti za zaposlitev ali izboljšanje delovnih razmer.

pričakovanja drugih ali primerjanje z drugimi

Pričakovanja drugih ali primerjanje z drugimi lahko ustvarja stres, saj posameznik občuti pritisk, da mora ustrezati določenim standardom ali merilom, ki jih postavljajo drugi. To lahko vodi v občutke nezadovoljstva, manjvrednosti in povečane anksioznosti, saj se posameznik nenehno primerja z drugimi in se trudi doseči njihove dosežke ali pričakovanja. Ta notranji konflikt lahko privede do povečane napetosti, zmanjšane samozavesti ter telesnih in čustvenih obremenitev. Pomembno je, da razvijete zdrav odnos do sebe in se osredotočite na lastne cilje in vrednote, ne pa na zunanje pričakovanje ali dosežke drugih.

denarne težave

Denarne težave ustvarjajo stres, saj občutite finančni pritisk, ki vpliva na vaše duševno, čustveno in fizično počutje. Strah pred izgubo dohodka, nezmožnostjo plačila računov ali dolgov ter občutek nemoči pri obvladovanju finančnih obveznosti lahko povzročijo anksioznost, tesnobo, depresijo intelesne simptome, kot so glavoboli, nespečnost in prebavne težave. Denarne težave vplivajo tudi na vaše odnose, samopodobo in na kakovost življenja vas in vaše družine. Smiselno je, da poiščete pomoč pri upravljanju s financami, razvijete strategije za obvladovanje stresa in se osredotočite na iskanje rešitev in izboljšanje svojega finančnega položaja.

sos pomoč

Čutite, da ste pod dolgotrajnim stresom, izčrpani in da potrebujete pomoč? Pošljite nam svoje osnovne podatke (ime in priimek in rojstne podatke) prek e-svetovanja skupaj z vašim vprašanjem in prejeli boste odgovor in terapijo v najkrajšem možnem času.

okolje

Stres, povezan z okoljem: teže boste našli mir v večjem mestu kakor v bolj podeželskem okolišu. Mesto lahko prinaša več možnosti za delo in družabno življenje, pa tudi hiter tempo, hrup in onesnaženje, kar lahko pripomore k stresu. Nasprotno pa podeželje ponuja več miru, tišine in stika z naravo, kar lahko omogoči večjo umirjenost. Kljub temu je pomembno, da najdete okolje, ki vam najbolj ustreza, in razvijete strategije za obvladovanje stresa, ne glede na to, ali živite v mestu ali na podeželju.

hitre spremembe

Ko se na nekaj navadite, postane staro, zastarelo, in spet se morate učiti novih stvari. Hitre spremembe lahko močno vplivajo na stopnjo stresa pri vsakomer. Nepričakovane ali pogoste spremembe v življenju, kot so selitve, izguba zaposlitve, razveze ali finančne težave, lahko sprožijo občutke negotovosti, anksioznosti in obupa. Počutite se lahko izgubljeno ali nemočno ob soočanju z novimi izzivi, kar lahko negativno vpliva na vaše čustveno in fizično počutje. Pomembno je, da se naučite prilagajati na spremembe, razvijete zdrave strategije za obvladovanje stresa in poiščete podporo pri bližnjih ali strokovnjakih po potrebi.

dolgčas in monotonost

Dolgočasje in monotonost lahko negativno vplivata na stopnjo stresa pri vsakomer, saj lahko povzročita občutke nezadovoljstva, brezupa in apatije. Ponavljajoče se naloge ali rutina brez raznolikosti lahko privedejo do izgube motivacije in zmanjšanja zanimanja za dejavnosti, kar lahko vodi v čustveno izčrpanost in povečano anksioznost. Tako se lahko počutite ujete v začaranem krogu enoličnosti, kar lahko negativno vpliva na vaše psihično in fizično počutje. Pomembno je, da najdete načine za vnašanje raznolikosti in novih izzivov v svoje življenje, s tem pa ohranjate motivacijo, vitalnost in zmanjšujete občutke stresa.

ni pravilnega ali nepravilnega odzivanja na stres

Ko se neka situacija zgodi, gotovo čutite v sebi reakcijo. To reakcijo izrazi vsak človek drugače, nekateri planejo v jok, drugi umolknejo, tretji začnejo kričati, nekateri zamrznejo, vendar je stres prisoten pri vseh. Pravilnega načina reagiranja ni, saj ima vsak svoj način, ki je priučen, privzgojen. Lahko pa, ko ste v dogajanju, ki vas ne podpira, to presekate.

Vas je nekaj vrglo iz tira in potrebujete hitro pomoč, da se umirite?

Pokličite nas na številki 090 7785 ali 090 5464. Lahko izberete tudi cenejšo možnost in ZAKUPITE MINUTE ter opravite klic na stacionarno številko.

3 načini, kako se hitro umiriti v stresni situaciji

1. Zavestno dihanje

Umirite dih, lahko začnete z dihanjem 6-3-6-3, ko štejete dihe se vaš um zaposli s tem in krč, šok se zmanjša.

2. Zavestno sprejemanje Svetlobne podpore

Če je možno, in ste kje na samem, zaprite oči, poravnajte držo, začutite, kje v vas ali okoli vas je Svetloba. Tako se boste odprli podpori, ki je v stresnih situacijah vedno z vami. Če oči ne morete zapreti, naredite to z odprtimi očmi.

3. Fizična aktivnost

Živali stres sproščajo s tresenjem. Če ste poskusili vse, kar znate, in se niste mogli umiriti, začnite poskakovati, stresajte roki in nogi, da telo spusti stres. Če tresenje in poskakovanje ni mogoče, ker ste v službi, med ljudmi, začnite korakati po sobi, prostoru, v katerem ste.

Povrnite si energijo – naučite se, kako očistiti zunanjo avro pod strokovnim vodstvom Andreje Novak

Vsakdanji rituali za notranjo harmonijo

Zgornji trije nasveti so prva pomoč v stresni situaciji. Koristno je, da najdete način, metodo za sprostitev, ki jo vsak dan uporabite.

urnik

Dobro je, da imate ritem, urnik, ki se ga držite, tako glede spanja, kot gibanja, sprostitve, meditacije. Če si boste ta urnik postavili, se ga držali, se bodo tudi vaši bližnji navadili nanj in bo postal del vaše vsakdanje rutine. Koliko gre, vključite vanj tudi svoje bližnje.

čas zase

Ko si boste vzeli čas zase brez slabe vesti, brez krivde in boste to tudi izrazili, povedali iz miru, da to potrebujete, da lahko normalno delujete, bodo to gotovo sprejeli vaši bližnji.

energijske tehnike

Vse, kar naredite zase v plus, na primer če redno meditirate, hodite v naravo, se družite z ljudmi, ki so pozitivni, se prehranjujete zdravo, z živo hrano, se zlaga, krepi. Mogoče od ene meditacije še ne boste čutili dolgotrajnih sprememb, če pa si boste pa vsak dan vzeli vsaj 15 minut za povezavo z energijami, bo vaše telo poznalo pozitivne občutke in z njimi se boste hitreje povezali, ko jih boste potrebovali.

Če ne veste, kako se lotiti meditacije, ali pa želite poglobiti meditacijsko prakso, potem so vam na voljo tudi vodene meditacije, na katerih vas v globine vaših energij vodi Andreja Novak s podporo energij Svetlobe. Za začetek vam predlagam meditacijo za začetnike Kako meditirati:

Vsaka še tako majhna stvar, ki vam je v veselje ali vas umiri, šteje

Raziskujte, iščite, kar vam najbolj olajša situacijo, pomembno pa je tudi, da si dovolite prositi za pomoč. Energijska terapija je lahko hitra pot k sebi, zato se lahko v vseh stresnih situacijah obrnete tudi na nas.

poiščite najbolj primerno tehniko sproščanja zase

Pomembno je, da preizkusite različne tehnike in ugotovite, katera vam najbolj ustreza. Redno prakticiranje tehnik sproščanja lahko pripomore k boljšemu obvladovanju stresa na dolgi rok.

Srečno,

Mateja

Priporočam vam branje tudi naslednjih člankov:

5 načinov, kako se umiriti

Stres in želodec: 10 nasvetov, kako dolgoročno omiliti težave

Kako premagati stres – 8 ritualov za dobro počutje

Leave a Comment


.

Shopping Cart

Prvi krajec v Devici prinaša podporo za urejanje življenja, izboljšanje zdravja in razvijanje veščin. Kaj najbolj podpre vam? Preverite ...

Izkoristite prednosti cenovno ugodnega svetovanja prek maila - uporabite E-SVETOVANJE

This will close in 0 seconds